رصد بازار

قیمت گوشت مرغ، گوشت قرمز و دام زنده امروز پنجشنبه ۱۷ اسفند 1402/ مرغ گران شد+ جدول

کدخبر: ۶۳۳۰۳۴
​اقتصادنیوز: امروز قیمت‌ها در بازار گوشت مرغ روند صعودی را در پیش گرفته است و ارزش هر کیلو مرغ زنده در بازار 56,785 تومان بود که نسبت به روز گذشته افزایش 321 تومانی را تجربه کرده است.
قیمت گوشت مرغ، گوشت قرمز و دام زنده امروز پنجشنبه ۱۷ اسفند 1402/ مرغ گران شد+ جدول

به گزارش اقتصادنیوز، بازار گوشت و دام تهران امروز پنجشنبه ۱۷ اسفند در حالی فعالیت خود را از سر گرفته است که قیمت مرغ در مقایسه با روزهای گذشته سیر صعودی را در پیش گرفته است.

photo_2024-03-07_11-32-02

قیمت مرغ زنده در بازار

قیمت‌ها در بازار گوشت مرغ امروز روند صعودی را در پیش گرفته است و ارزش هر کیلو مرغ زنده در بازار 56,785 تومان بود که نسبت به روز گذشته افزایش 321 تومانی را تجربه کرده است.

خبر مرتبط
قیمت گوشت به کیلویی یک میلیون تومان می رسد!/منتظر گران‌ترشدن گوشت در ۱۴۰۳ باشیم؟

عرضه و تقاضای گوشت قرمز فعلاً همپوشانی دارد و در حال حاضر تولید داخل، پاسخگوی نیاز موجود بازار است. ولی از سال آینده در صورتی که حمایتی از تولید صورت نگیرد، احتمال کمبود در پاییز و زمستان و افزایش قیمت‌ها وجود دارد.

قیمت مرغ کشتار امروز

همچنین هر کیلو مرغ کشتار امروز در بازار نسبت به روز گذشته رشد را در پیش گرفت و با افزایش 337 تومانی، 79,442 تومان خرید و فروش شد.

قیمت دام زنده و کشتار در بازار

براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، امروز قیمت دام زنده کیلویی 260 هزار تومان است؛ همچنین قیمت هر کیلو دام در کشتارگاه هم 500 هزار تومان است.

قیمت گوشت منجمد امروز

همچنین هر کیلو گوشت منجمد گوساله در بازار امروز بدون تغییر نسبت به نرخ روز گذشته، 320 هزار تومان نرخ گذاری و فروخته شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید