گروه ورزش- مسابقات داخلی فوتبال ایران پس از ۳۹ روز تعطیلی از امروز دوشنبه با برگزاری سه دیدار حساس در لیگ برتر و جام حذفی پیگیری می‌شود که مهم‌ترین آن دیدار تکراری تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و مس کرمان است. بدون شک مهم‌ترین دیدار امروز بازی تکراری ذوب‌آهن و مس کرمان است که در هفته نوزدهم برگزار شد، اما به دلیل اشتباه مسلم داور با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باید دوباره تکرار شود. از مقابل نام دو تیم ذوب‌آهن و مس کرمان در جدول رده‌بندی لیگ برتر یک پیروزی و یک شکست برداشته شده و سه امتیاز از اندوخته امتیازات سپید پوشان اصفهانی کاسته شده است، انگار نه انگار که جدال آنها در روز ۲۸ آذرماه به برتری یک بر صفر شاگردان ابراهیم‌زاده انجامید.

این مسابقه یک بازی حیثیتی برای دو تیم ذوب‌آهن و مس کرمان است. حیثیتی از آن جهت که تیم ذوب می‌خواهد ثابت کند، استحقاق پیروزی در آن بازی «کذایی» را داشته و مس هم با اندیشه تداوم رکورد شکست‌ناپذیری و قدرت‌نمایی مقابل تیمی‌که مدعی بود، با اشتباه داور مقابل آن سرخم کرده است به کمتر از سه امتیاز بازی امروز راضی نیست.

در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور نیز امروز یک بازی بین استقلال و شهرداری یاسوج برگزار می‌شود. آبی پوشان تهرانی که با سقوط به رده ششم جدول لیگ برتر به تعطیلات رفتند امیدوارند ماحصل اردوها و تمرینات فشرده روزهای اخیر را با پیروزی مقابل غول کش جام حذفی که در مراحل گذشته تیم‌هایی چون ذوب آهن و کاوه تهران را شکست داده است، بگیرند و به جمع چهار تیم برتر جام حذفی صعود کنند.

- برنامه دیدارهای معوقه از لیگ برتر و جام حذفی به شرح زیر است:

دوشنبه - ۱۱/۱۱/۸۹

* استقلال تهران - شهرداری یاسوج، ساعت ۱۵، ورزشگاه تختی تهران (جام‌حذفی)

* ذوب‌آهن اصفهان - مس کرمان، ساعت ۱۵، ورزشگاه فولادشهر اصفهان (دیدار تکراری از هفته نوزدهم لیگ برتر)

* صبای قم - سپاهان اصفهان، ساعت ۱۵، ورزشگاه یادگار امام (ره) قم (دیدار معوقه از هفته چهاردهم لیگ برتر)