پرفروش‌های ارزان قیمت - ۱۱ بهمن ۸۹

گوشی‌های C۱ نوکیا و Cedar سونی اریکسون به عنوان پرفروش‌ترین گوشی‌های ارزان قیمت در بازار معرفی شدند. قیمت پایین این مدل گوشی‌ها باعث شده تا اکثر متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند. گوشی C۱ نوکیا که یکی از جدیدترین گوشی‌های ارزان قیمت نوکیا است با بهای ۴۳ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت و صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۶۵ هزار رنگ از ویژگی‌های گوشی C۱ نوکیا به شمار

می‌آید.

۲۷۳۰ نوکیا نیز یکی دیگر از گوشی‌های پرفروش این برند است که با بهای ۱۰۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار گرفته است. صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی، قابلیت ارتقای حافظه داخلی تا دو گیگابایت و جک صوتی ۵/۳ میلیمتری از مشخصات فنی گوشی ۲۷۳۰ نوکیا به شمار می‌آید. در این میان مدل‌های ۱۲۰۲، ۱۲۰۳، ۱۲۰۸ نوکیا که با قیمت زیر ۴۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسند نیز به عنوان گوشی‌های خوش فروش این برند در بازار معرفی شده اند. در این میان گوشی Cedar سونی‌اریکسون که با قیمت ۹۰ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود توانسته از فروش مناسبی برخوردار شود. این گوشی دارای امکاناتی نظیر صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، ارتقای حافظه اصلی تا ۱۶ گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری دومگاپیکسلی است.

W۱۰۰ و J۱۰۵ از دیگر گوشی‌های پرفروش و ارزان قیمت سونی اریکسون در بازار است که توانسته با بهای فروش ۹۰ و ۱۱۵ هزار تومانی مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گیرد.