فیفا نخستین قرارداد پخش مسابقات جام‌جهانی 2018 را با شبکه خبری الجزیره که در قطر مستقر است به امضا رساند. شبکه خبری الجزیره ماه گذشته نیز قرارداد پخش مسابقات جام جهانی 2022 را با فیفا به امضا رساند.

براساس این قرارداد، شبکه‌ خبری الجزیره مسابقات جام جهانی را در ۲۳ کشور در خاورمیانه و شمال آفریقا پوشش می‌دهد. فیفا از ارائه امتیاز پخش تلویزیونی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۰ در آفریقای جنوبی ۴/۳ میلیارد دلار درآمد داشته و پیش‌بینی می‌شود در جام‌جهانی ۲۰۱۴ در برزیل، درآمدی ۷/۳ میلیارد دلاری داشته باشد.



فوتبال مصر تعطیل شد
فدراسیون فوتبال مصر به دنبال تشدید ناآرامی‌ها و به صورت مستقل تعطیلی کامل لیگ در کلیه مقاطع را اعلام کرد. این در حالی است که بسیاری از بازیکنان تیم‌های باشگاهی فوتبال در شهرهای مختلف مصر خیال همراهی تیم‌شان را نداشته و در کنار خانواده خود باقی مانده‌اند. فدراسیون فوتبال مصر نیز برای جلوگیری از هرگونه بهره‌برداری از تجمعات در استادیوم‌ها و با توجه به غیبت بسیاری از مربیان و بازیکنان لیگ فوتبال این کشور را تعطیل اعلام کرد.

کار مجیدی و استقلال بالا گرفت


پس از برگزاری نشست کمیته فنی باشگاه استقلال، تصمیم این باشگاه در مورد فرهاد مجیدی پس از جلسه‌ای دوساعته اعلام شد. باشگاه استقلال ضمن تایید مجدد جریمه ۳۰ میلیونی به دلیل عدم حضور در تمرینات آماده‌سازی تیم به فرهاد مجیدی اولتیماتوم داد که اگر وی ساعت ۳ بعدازظهر روز ۱۲ بهمن ماه در تمرین حضور نیابد به جهت استیفای حق باشگاه و هواداران، پرونده را در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیگیری می‌نماید.

دادکان، امشب در برنامه نود
برنامه تلویزیونی 90 امشب حرف‌های محمد دادکان درباره حذف تیم ملی فوتبال از جام ملت‌های آسیا را پخش خواهد کرد.محمد دادکان که مدتی است در هیچ برنامه تلویزیونی حاضر نشده، در گفت‌وگویی با برنامه نود شرکت کرده و حرف‌های این مدیر امشب پخش می‌شود. برنامه پربیننده نود پس از تاخیر چند هفته‌ای از امشب مجددا از سرگرفته خواهد شد.