انتقاد مهدی رحمتی از منتقدان فوتبال
مهدی رحمتی، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران دریادداشتی که در وب‌‌سایت شخصی‌اش منتشر کرده است، از منتقدانی که غیرمنصفانه از تیم ملی و بازیکنانش ایراد می‌گیرند، انتقاد کرد.

در این یادداشت، رحمتی به کارشناسانی معترض شده‌ است که برای چهره‌ شدن در شبکه‌های تلویزیونی حاضر می‌شوند و ایرادات غیرکارشناسانه از بازیکنان می‌گیرند.

شاهکار اوساسونا مقابل رئال
رئال باخت غیرمنتظره‌ای را در پامپلونا تجربه کرد و امید آنها برای قهرمانی در این فصل لالیگا کمرنگ شد. رئال مادرید در دیداری پر هیجان در خانه اوساسونا شکست تلخی را تجربه کرد و فاصله این تیم با بارسای صدرنشین به 7 امتیاز افزایش یافت. اوساسونا در دقیقه 62 توسط خاویر کامونیاس تنها گل دیدار را زد. هر دو بازیکن ایرانی اوساسونا در این بازی غایب بودند.

وولفسبورگ بازیکن کره‌ای را خرید
پس از درخشش کوجاچئول در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و کسب عنوان سومی کره در این رقابت‌ها، کو جا چئول نظر مثبت تیم‌های مختلف اروپایی را به خود جلب کرده بود؛ ولی در نهایت این وولسفبورگ بود که در این نبرد پیروز شد و توانست چئول را به خدمت بگیرد. این قرارداد با پرداخت ۲ میلیون یورو به امضا خواهد رسید و دستمزد سالانه چئول نیم میلیون یورو خواهد بود

فوتسال ایران همچنان چهارمین تیم جهان
کمیته فوتسال فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا)، اسامی برترین تیم‌های فوتسال جهان را اعلام کرد که تیم ایران با کسب 1651 امتیازپس از تیم‌های اسپانیا، برزیل و ایتالیا در مکان چهارم قرار گرفت. در فهرست تیم‌های برتر قاره آسیا، تیم ایران همچنان با اختلاف فراوان نسبت به سایر رقبا در صدر ایستاده است و تیم‌های ملی ژاپن، تایلند، ازبکستان و استرالیا در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

کمک یک و نیم میلیاردی به استقلال
مشکلات مالی باشگاه استقلال تهران سبب شد که کمک یک و نیم میلیاردی سازمان تربیت بدنی به این باشگاه طی روزهای آینده به حساب استقلال واریز شود. استقلالی‌ها از مدت‌ها قبل به دنبال دریافت مبلغی از سازمان تربیت بدنی بودند که سرانجام این خواسته آبی‌پوشان از سوی سازمان اجابت شد.