کاشان - خبرنگار دنیای اقتصاد: رییس دانشگاه کاشان از انعقاد تفاهمنامه همکاری آموزشی، پژوهشی و فناوری بین این دانشگاه با شهرک صنعتی سلیمان صباحی آران و بیدگل خبر داد.

سیدجواد ساداتی‌نژاد گفت: موضوع این تفاهم‌‌نامه استفاده مطلوب از توانایی‌های دانشگاه و شهرک برای اجرای طرح‌های پژوهشی کاربردی مورد نیاز، برگزاری نشست‌های علمی مشترک، تبادل افکار و اطلاعات، تبادل اسناد و مدارک علمی و استفاده از تجهیزات پژوهشی مشترک است .

وی افزود: استفاده متقابل از امکانات آموزشی، مراکز پژوهشی، تجهیزات و امکانات تحقیقاتی و آزمایشگاهی، امکانات نرم‌افزاری و اجرای دوره‌های پژوهشی و پروژه‌های صنعتی مشترک، از هدف‌های عمده این تفاهم‌نامه است. رییس دانشگاه کاشان ارائه خدمات پژوهشی، مشاوره‌ای، آزمایشگاهی و کارگاهی به صنایع موجود در شهرک، بازدیدهای علمی، برگزاری سمینار، معرفی دانشجویان به مراکز صنعتی شهرک جهت کارآموزی و انجام پروژه‌های علمی، تشکیل بانک اطلاعات از صنایع موجود در شهرک، ارائه مشاوره صنعتی و اختصاص محلی برای استقرار یک نیرو از شرکت در دانشگاه جهت جذب نیروی متخصص و ارتباط با استادان و انجام پروژه‌های تحقیقاتی را از هدف‌های تخصصی این همکاری ذکر کرد.