اولین کنگره بین‌المللی عمران و ارتقای کیفیت در گرگان برگزار می‌شود

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان گفت: اولین کنگره بین‌المللی عمران و ارتقای کیفیت ۱۶ اسفند امسال به مدت ۲ روز در گرگان برگزار می‌شود. معصومه مازندرانی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس، افزود: هدف از برگزاری این کنگره، فراهم کردن زمینه ارائه آخرین یافته‌های علمی و کاربردی و تبادل اطلاعات و آشنایی با فناوری‌‌های نوین در زمینه عمران است.

وی تصریح کرد: محورهای این کنگره، سازه، خاک و پی، مقاوم سازی و فناوری بتن، مدیریت بحران، سیل و زلزله، مدیریت ساخت، اجرا و فناوری‌های نوین، راه و ترابری، ترافیک، آب و محیط زیست، معماری، شهرسازی، نقشه‌برداری و GIS است.

مازندرانی گفت: همزمان با برگزاری کنگره نمایشگاهی برای ارائه و معرفی دستاوردهای علمی و فنی صنعتگران و مراکز پژوهشی به مدت ۳ روز برگزار می‌شود.

وی از صاحبان شرکت‌ها خواست برای حضور در این نمایشگاه با دبیرخانه کنگره تماس گرفته یا به پایگاه دانشگاه به‌نشانی

WWW.GORGANIAU.IR مراجعه کنند.

این کنگره با همکاری دانشگاه معماری و شهرسازی ایروان، جمهوری ارمنستان و مشارکت دانشگاه‌های آزاد واحد گرگان، علی‌آبادکتول، شاهرود، سمنان، نوشهر، قائم شهر ، چالوس ، انجمن بتن ایران، سازمان صنایع و معادن، اداره کل حفاظت محیط زیست، سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان برگزار می‌شود.