دنیای اقتصاد، کرمانشاه، الهام اکبری: رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت: انتخابات اتاق بازرگانی استان کرمانشاه کاملا سالم و دقیق بود. کیوان کاشفی اظهار کرد: انتخابات اتاق بازرگانی استان کرمانشاه کاملا سالم برگزار شد و با مشخص شدن اعضای اتاق به پایان رسید.

وی با بیان اینکه رقابت خوبی بین نامزدها در این دوره وجود داشت، خاطرنشان کرد: تعداد کاندیداهای این دوره قابل‌ توجه بود و در اقدامی بی‌سابقه تبلیغات زیادی در مدت یک هفته‌ای در نظر گرفته شده برای این امر، صورت گرفت.

کاشفی با اشاره به حضور هیاتی از تهران برای نظارت کلی بر انجام انتخابات گفت: در زمان برگزاری انتخابات نظم و ترتیب خاصی بر امور حاکم بود. وی با بیان اینکه انتخابات الکترونیکی برای نخستین بار در کشور در انتخابات این دوره اتاق بازرگانی انجام شد، افزود: رای‌دهندگان به‌صورت الکترونیکی آرای خود را اعلام کرده و شمارش نیز کاملا به‌وسیله دستگاه و سریع انجام شد.

به گفته رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه، ترکیب جدید از اردیبهشت ماه سال آینده کار خود را آغاز می‌کنند و طبق قانون دور هفتم اردیبهشت‌ماه به اتمام می‌رسد و منتخبان دور هشتم فعالیت خود را شروع خواهند کرد.

کاشفی بیان کرد: افرادی که به ترکیب اضافه شده‌اند فرصت دارند در این چند ماه برنامه‌های خود را تنظیم کنند تا با توجه به وضعیت اقتصادی استان در دور آینده و اولویت‌های موجود با برنامه مدون و جامع نقش بخش خصوصی در استان را به‌خوبی ایفا کنند و تاثیر مثبتی در توسعه استان داشته باشند.

وی ادامه داد: اردیبهشت‌ماه سال آینده انتخابات مجدد برای انتخاب هیات‌رئیسه اتاق استان و خردادماه نیز انتخابات هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران را در پیش داریم.

۵۷۱ نفر از اعضای اتاق بازرگانی استان کرمانشاه در این انتخابات شرکت کرده‌اند و در بخش صنعت کیوان کاشفی با کسب ۴۸۷ رای و ۲۹/ ۸۵ درصد آرا در جایگاه نخست قرار گرفت.