روزانه
بیشترین درصد افزایش
سیمان قاین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که سرمایه گذاری توس گستر در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. «وتوس» درآمد هر سهم خود را مبلغ ۱۱۰ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۶۷۵ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم گرجی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. چین چین در رده هشتم این گروه ایستاد. «غچین» با سرمایه‌ای معادل ۲۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۰۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله‌ترین سهم
روزگذشته پالایش نفت بندرعباس پر‌معامله‌‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. قند پیرانشهر در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه ۱۰۰ میلیارد ریال به‌دست‌ آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۱۱۴۷ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته پالایش نفت بندرعباس به خود اختصاص داد. چادرملو در رده هفتم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه‌ای معادل ۶ هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۱۷۸۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سایپا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که توسعه معادن روی ایران در این گروه سوم شد. سرمایه «کروی» معادل یک هزار و ۹۱۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۴۶۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته پگاه آذربایجان غربی به دست آورد. شیشه و گاز با سرمایه‌ای برابر ۷۴ میلیارد و ۸۴۴ میلیون ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
روز گذشته سرمایه گذاری سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. جام دارو جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «فجام» با سرمایه‌ای برابر ۳۰ میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۹۱ رقم ۶۱۳ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
مواد الیاف مصنوعی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفته گذشته از آن خود کرد. سرما آفرین پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «لسرما» مبلغ 270 ریال و سرمایه آن معادل 74 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق تقدم سایپا دیزل به دست آورد. کاربراتور ایران درجایگاه دهم ایستاد. «خکار» سود هر سهم خود را با سرمایه 50 میلیارد ریال مبلغ 272 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام پالایش نفت بندرعباس پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. کالسیمین در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه 943 میلیارد و 800 میلیون ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 1238 ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته پالایش نفت بندرعباس به خود اختصاص داد. پتروشیمی پردیس در رده نهم این گروه ایستاد. «شپدیس» با سرمایه یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 10096 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که مخابرات ایران در این گروه هفتم شد. سرمایه «اخابر» برابر 45 هزار و 873 میلیارد و 655 میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 416 ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. سایپا آذین در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «خاذین» برابر 100 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 5 ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
سرمایه گذاری سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. حمل و نقل توکا جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «حتوکا» با سرمایه 51 میلیارد و 537 میلیون ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 1997 ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم گروه بهمن در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که سیمان دشتستان در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. «سدشت» سود هر سهم خود را مبلغ ۸۵۳ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵۷۰ میلیارد ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم سایپا دیزل صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. سایپا دیزل در رده سوم این گروه ایستاد. «خکاوه» با سرمایه‌ای معادل۶۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام پلی اکریل پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. آذرآب در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه ۳۰۰ میلیارد ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۴۹۴ ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته مس ایران به خود اختصاص داد.فولاد مبارکه اصفهان در رده چهارم این گروه ایستاد. «فولاد» با ۲۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۷۷۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک انصار در این گروه هفتم شد. سرمایه «وانصار» معادل هزار و ۴ هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۵۱۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته پلاسکوکار به دست آورد. کاشی اصفهان با سرمایه‌ای برابر ۱۵۰ میلیارد ریال در جایگاه ششم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
سرمایه گذاری سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گروه بهمن جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خبهمن» با سرمایه‌ای برابر ۵ هزار و ۷۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۴۲۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس