روزانه
بیشترین درصد افزایش
سیمان غرب در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که سرمایه‌گذاری بیمه در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «وبیمه» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۴۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۷۵۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
سرمایه‌گذاری البرز صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. پشم و شیشه در رده پنجم این گروه ایستاد. «کپشیر» با سرمایه‌ای معادل ۶۷میلیارد و ۱۴۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۸۹ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
کشتیرانی پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را سیمان کردستان به خود اختصاص داد. سرمایه «سکرد» معادل ۱۶۲میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۱۱۸۲ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز کشتیرانی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سیمان سپاهان در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «سپاها» مبلغ ۵۷۳ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز کشتیرانی به خود اختصاص داد. چادرملو در رده ششم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه‌ای معادل دوهزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۱۲۶۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
کشتیرانی دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه پنجم شد. سرمایه «وپارس» معادل ۶هزار میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۵۴۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته شهد ایران به دست آورد. تکنوتار در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر ۳۳میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷۰۶ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز مهرکام در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. زامیاد جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه‌ای برابر یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۶۸۵ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
فارسیت‌اهواز جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. لبنیات پاک دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «غپاک» مبلغ 459 ریال و سرمایه آن معادل 177 میلیارد و 545میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته لنت‌ترمز به دست آورد. ایران یاسا در جایگاه سوم ایستاد. «پاسا» با سرمایه 40 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 471 ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
کشتیرانی پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را ایران‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «خودرو» معادل 6هزارو 300میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 518 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
کشتیرانی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مس ایران در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فملی» در سال‌جاری 1413 ریال و سرمایه آن برابر 5هزارو 789 میلیاردو 645 میلیون ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر بانک اقتصاد‌نوین به خود اختصاص داد. کشتیرانی در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «حکشتی» با سرمایه 5هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 510 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
بانک اقتصاد‌نوین در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مالی‌واعتباری‌سینا در این گروه هشتم شد. سرمایه «وسینا» برابر یک‌هزارو 500 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 181 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته کابل باختر به دست آورد. نوش‌مازندران در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «غنوش» برابر 50میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 130 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
لنت ترمز در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک‌شرق جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه 105میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 829ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
سیمان بجنورد در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که پارس شهاب در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «بشهاب» سود هر سهم خود را مبلغ ۷۹۷ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵۴ میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
لوله و تجهیزات سدید صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. لنت ترمز در رده دوم این گروه ایستاد. «خلنت» با سرمایه‌ای معادل ۲۲میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۶۶۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
کشتیرانی پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را سرمایه‌گذاری غدیر به خود اختصاص داد. سرمایه «وغدیر» برابر شش هزار و ۷۵میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۵۳۹ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
کشتیرانی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خساپا» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۸۰۶ریال و سرمایه آن معادل نه هزار و ۶۵۴میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر چادرملو به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده دوم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه ۸۸۰میلیارد ریال سود هر سهم خود را برابر ۲۷۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مپنا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که پالایش نفت اصفهان در این گروه هشتم شد. سرمایه «شپنا» معادل چهار هزار و ۱۶۲میلیارد و ۲۵۸میلیون ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۱۰۲۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر ایران‌مرینوس به دست آورد. کابل‌باختر با سرمایه‌ای برابر سه میلیارد ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
لنت ترمز در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس‌خودرو جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خپارس» با سرمایه‌ای برابر دو هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۶۰۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس