روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم بانک کارآفرین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که آذریت در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «ساذری» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۶۴۸ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل شش‌میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم سرمایه‌گذاری بازنشستگی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. سایپاآذین در رده پنجم این گروه ایستاد. «خاذین» با سرمایه‌ای معادل یکصدمیلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه نهم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه «تایرا» معادل ۹۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۶۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز حق‌تقدم سرمایه‌گذاری بازنشستگی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سیمان سپاهان در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «سپاها» مبلغ ۵۷۳ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز ایران‌خودرو به خود اختصاص داد. سیمان کردستان در رده دوم این گروه ایستاد. «سکرد» با سرمایه‌ای معادل ۱۶۲میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۱۱۸۲ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
ایران‌خودرو دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک اقتصاد نوین در این گروه دهم شد. سرمایه «ونوین» معادل دوهزار و ۵۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۵۱۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته مخابرات ایران به دست آورد. شهد ایران در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «غشهد» برابر ۱۲۵میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۸ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ در رقم ۸۲۹ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
فروسیلیس جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. سیمان بهبهان دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سبهان» مبلغ 1732ریال و سرمایه آن معادل 55 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق‌تقدم سرمایه‌گذاری بازنشستگی به دست آورد. لعابیران در جایگاه دهم ایستاد. «شلعاب» با سرمایه 35 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 740 ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
کشتیرانی پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را فولاد خوزستان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «فخوز» معادل دوهزارو 192 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1821 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
کشتیرانی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وپارس» در سال‌جاری 439 ریال و سرمایه آن برابر 7هزار و 500 میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر گل‌گهر به خود اختصاص داد. سیمان فارس و خوزستان در رده دهم این گروه ایستاد. شرکت «سفارس» با سرمایه 4هزار و 176 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 370 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران‌خودرو در این گروه چهارم شد. سرمایه «خودرو» برابر 6هزار و 300 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 518ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته مخابرات ایران به دست آورد. سیمان خزر در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «سخزر» برابر 230 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 495 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لاستیکی سهند جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «پسهند» با سرمایه 70 میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 300 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
سیمان بجنورد در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که فارسیت اهواز در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «سفاسیت» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۴۳ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۰ میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم سرمایه‌گذاری بازنشستگی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. سرمایه‌گذاری البرز در رده دهم این گروه ایستاد. «والبر» با سرمایه‌ای معادل ۶۰۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۴۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مخابرات ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را کشتیرانی به خود اختصاص داد. سرمایه «حکشتی» برابر ۵هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۵۱۰ ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مخابرات ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. معادن و فلزات در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «ومعادن» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۸۱۹ریال و سرمایه آن معادل یک هزار و ۸۹۳میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مخابرات ایران به خود اختصاص داد.گل‌گهر در رده دوم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه ۸۸۰ میلیارد ریال سود هر سهم خود را برابر ۳۰۶۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه دهم شد. سرمایه «فولاد» معادل ۱۵هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۹۰۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P/E را در سی روز اخیر مخابرات ایران به دست آورد. نوش مازندران با سرمایه‌ای برابر ۵۰ میلیارد ریال در جایگاه هشتم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۰ میلیارد ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران تایر جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «پتایر» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۶ میلیارد و ۹۳۵ میلیون ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۶۱۳ میلیاردریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس