روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم‌البرزدارو در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که گرجی در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «غگرجی» سود هر سهم خود را مبلغ۷۷۶ ‌ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ده ‌میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
پلاستیران صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. نیروترانس در رده دهم این گروه ایستاد. «بنیرو» با سرمایه‌ای معادل ۱۷۰ ‌میلیاردریال، سود هر سهم خود را مبلغ۴۷۴‌‌ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام بانک‌سینا پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سایپا در این دسته‌بندی رتبه دوم را با سرمایه ۱۰هزار و ۴۰۰ میلیارد‌ ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۶۷۴ ‌ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سیمان‌ایلام به خود اختصاص داد. مس‌ایران در رده دهم این گروه ایستاد. «فملی» با سرمایه‌ای معادل‌‌ ۵هزار و ۷۸۹ ‌میلیارد و ۶۴۵ میلیون ‌ریال، سود هر سهم خود را۸۲۰ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سایپا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سیمان‌ایلام در این گروه سوم شد. سرمایه «سیلام» معادل۲۵۹ میلیارد و ۹۰۱ میلیون ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ۴۸۰‌ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فرآوری‌مواد‌معدنی به دست آورد. فولادخوزستان در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «فخوز» برابر دو‌هزار و ۱۹۲‌میلیارد‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۱۲۷ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات‌اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران‌خودرودیزل جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خاور» با سرمایه‌ای برابریک ‌هزار و ۶۰۰ میلیارد‌ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی۸۸ رقم ۴۵۰‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش ‌
سپنتا جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. سیمان‌سپاهان دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سپاها» مبلغ383‌ریال و سرمایه آن معادل یک هزار و 200 میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق‌تقدم‌پارس‌پامچال به دست آورد. پلاستیران در جایگاه سوم ایستاد. «پلاست» زیان هر سهم خود را با سرمایه57 ‌میلیارد و 600 میلیون ‌ریال، 194‌ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم هفته گذشته سهام حفاری‌شمال پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. زامیاد در این دسته‌بندی رتبه چهارم را با سرمایه یک هزار و ۲۰۰‌میلیارد‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۵۲۵‌ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر پالایش‌نفت‌اصفهان به خود اختصاص داد. حفاری‌شمال در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت «حفاری» با سرمایه دوهزار و 605میلیارد و 405‌میلیون‌ ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ158 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده پالایش‌نفت‌اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک‌پارسیان در این گروه دوم شد. سرمایه «وپارس» برابر ۷هزار و ۵۰۰ ‌میلیارد‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۴۸۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فرآوری‌مواد‌معدنی به دست آورد. فولادکاویان در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر۱۰۰ ‌میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۹۲‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات‌اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس‌خودرو جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خپارس» با سرمایه دوهزارمیلیارد‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۵۶۱‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
زامیاد در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که سیمان‌غرب در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «سغرب» سود هر سهم خود را مبلغ300 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 187 ‌میلیارد ‌ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
آهنگری‌تراکتورسازی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. ‌کاشی‌اصفهان در رده هشتم این گروه ایستاد. «کاصفا» با سرمایه‌ای معادل150 ‌میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ87 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام حفاری‌شمال پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مپنا در این دسته‌بندی رتبه هفتم را با سرمایه 7هزار و 950 میلیارد ‌ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل338 ‌ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پالایش‌نفت‌اصفهان به خود اختصاص داد. فولادمبارکه در رده پنجم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه 15هزار و 800‌میلیاردریال، سود هر سهم خود را برابر 223‌ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
حفاری‌شمال در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که تراکتورسازی در این گروه هفتم شد. سرمایه «تایرا» معادل 900میلیارد‌ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل401ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر فرآوری موادمعدنی به دست آورد. کشتیرانی با سرمایه‌ای برابر8 هزارمیلیاردریال در جایگاه هفتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 106‌ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
قطعات‌اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لیزینگ‌صنعت‌ و معدن جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «ولصنم» با سرمایه‌ای برابر 400 ‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم413‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس