نوشتن وصیت‌نامه به شکل نوین
دنیای اقتصاد: هر انسانی در طول زندگی باید کارهای مختلفی انجام دهد. یکی از این کارها شاید نوشتن وصیت‌نامه باشد. نوشتن وصیت نامه در دین اسلام و از نظر بسیاری از علما بسیار مهم است و پیشنهاد شده هر انسانی قبل از مرگ خود حتما این کار را انجام دهد. برای بسیاری شاید انجام این کار معنی و مفهومی نداشته باشد اما شاید بخواهید به‌صورت آزمایشی یک بار هم که شده یک وصیت نامه آماده کنید. اگر با خواندن این متن کمی ترغیب شده‌اید که یک وصیت‌نامه بنویسید می‌توانید از سایت www.۷wills.com کمک بگیرید. 7wills به شما امکان‌ می‌دهد که به‌صورت آنلاین یک وصیت‌نامه تنظیم و آن را به دست دوستان و آشنایانتان برسانید.

هدف این سایت که به دو زبان انگلیسی و فارسی در دسترس است گسترش نوشتن وصیت‌نامه به شکلی نوین است. براساس توضیحاتی که در این سایت آمده، وصیت‌نامه تهیه شده از سوی شما تا زمانی که در قید حیات هستید محفوظ باقی می‌ماند و اگر سیستم سایت فوت شما را تشخیص دهد، وصیت نامه‌ را برای مخاطبانی که مشخص کرده‌اید از طریق پست الکترونیکی آنها به دستشان می‌رساند. به این ترتیب دوستان مجازی‌تان علاوه بر اینکه از فوت شما آگاه می‌شوند، می‌توانند آخرین وصیت شما را نیز بخوانند.

حتما برایتان این سوال پیش آمده که این سرویس چگونه تشخیص می‌دهد که آیا شما زنده‌اید یا فوت کرده‌اید؟ در پنل کاربری شما یک تاریخ انقضا وجود دارد که این تاریخ از سوی شما قابل تنظیم است و زمانی که تاریخ انقضای پایان یابد وصیت‌نامه‌های نوشته شده به‌صورت ایمیل برای مخاطبان ارسال می‌شود. شما موظف هستید تاریخ انقضا را قبل از اتمام آن دوباره تمدید کنید. در صورتی که این تاریخ تمدید نشود سیستم تشخیص می‌دهد که احیانا در قید حیات نیستید و وصیت‌نامه (یا وصیت نامه‌ها) را برای مخاطبانی که مشخص کرده‌اید ارسال می‌کند. پس بهتر است همیشه حواستان به این تاریخ باشد تا دوستان و اطرافیانتان را نگران نکنید.