اسپیکرهایی برای طرفداران حرفه‌ای موسیقی

بازار دیجیتال- شرکت Pioneer به تازگی جدیدترین محصولات خودش را برای علاقمندان به موسیقی به بازار معرفی کرده است. این محصولات جدید در واقع دو اسپیکر هستند که با مدل‌های S-MM۳۰۱ و S-MM۷۵۱RU به بازار معرفی شده‌اند. اسپیکر مدل S-MM۳۰۱ مبتنی بر یک پورت USB برای اتصال به کامپیوترهای شخصی و شارژ همزمان است و طراحی کامپکت و کوچکی دارد که حمل و جا به جایی آن‌را برای کاربرانش ساده‌تر می‌کند. اما مدل S-MM۷۵۱RU دارای ساب ووفر و بلندگو‌های مجزا است که صدا را با کیفیت بسیار خوبی برای کاربرانش پخش می‌کند.

اسپیکر S-MM۳۰۱ ابعاد کمی بزرگ‌تر از گوشی‌های موبایل معمولی داشته و به راحتی در کیس‌های لپ تاپ یا کیف‌های دستی قرار می‌گیرد. این محصول ساختار ساده‌ای داشته و از کلیدهای کنترلی برای تنظیم صدا بهره می‌برد.

اما اسپیکر مدل S-MM۷۵۱RU از تکنولوژی Maxx Bass Dynamic Sound بهره می‌برد و به این ترتیب صدا را با کیفیت بالایی پخش و منتشر می‌کند. قدرت پخش این اسپیکر برابر ۴۰ وات بوده و دارای یک اسلات کارت حافظه SD و یک پورت USB است.

شرکت Pioneer اعلام کرده است که اسپیکرهای جدیدش را به زودی و با قیمت ۴۹ دلار برای مدل S-MM۳۰۱ و ۱۲۹ دلار برای مدل S-MM۷۵۱RU به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی خواهد رساند.