بازار دیجیتال- با وجودی که این روزها اکثر کاربران لپ‌تاپ به قابلیت‌های لپ‌تاپ توجه بیشتری دارند تا ویژگی‌های ظاهری لپ‌تاپ، اما هستند افرادی که رنگ لپ‌تاپ و طراحی آن برایشان در درجه اول اهمیت قرار دارد.

به همین دلیل اکثر عرضه‌کنندگان لپ‌تاپ چند نمونه از لپ‌تاپ‌های رنگارنگ با طراحی‌های زیبا را برای علاقه‌مندان به لپ‌تاپ‌های رنگارنگ به بازار عرضه کرده‌اند که در اینجا ما به معرفی برخی از این لپ‌تاپ‌ها می‌پردازیم:
مدل K43SJ از خانواده ایسوس یکی از این لپ‌تاپ‌ها است که در رنگ صورتی و سرخابی به بازار عرضه شده است. این لپ‌تاپ از لحاظ فنی از امکانات بالایی برخوردار است.تجهیز به پردازند ه intel core i5، رم چهار گیگابایتی از نوع DDRIIIو هارددیسکی با ظرفیت حافظه 750 گیگابایت از ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. لپ‌تاپ مذکور همچنین به صفحه نمایش 1/14 اینچ، کارت گرافیکی Nvidia GeForce GT 520M 1024 MB UpTo 4096 MB مجهز است و با قیمت یک میلیون و 300 تا یک میلیون و 330 هزار تومان به بازار عرضه شده است.همچنین مدل U43SD Bamboo از لپ‌تاپ‌های ایسوس با طراحی زیباست که از چوب بامبو ساخته شده است. این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده INTEL CORE I5-2.4GHZ، رم چهار گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه 640 گیگابایت است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم 1/14 اینچ است. این لپ‌تاپ با قیمتی حدود یک میلیون و 570 هزار تومان به بازار عرضه شده است.


مدل CB37FD هم از لپ‌تاپ‌های رنگارنگ سونی است که در رنگ‌های قرمز، آبی، نارنجی، صورتی، سفید، مشکی به بازار عرضه شده است و همان‌طور که می‌بینید تنوع رنگی بالایی دارد.
این لپ‌تاپ به پردازندهINTEL CORE I۵-۲.۴GHZ، رم شش سلولی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۷۵۰ گیگابایت مجهز است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۶/۱۵ اینچ از نوع TFT Colour Display VAIO Display و کارت گرافیکی آن ATI AMD Radeon HD ۶۴۷۰M ۵۱۲ MB UpTo ۱۹۷۰ MB است. این لپ‌تاپ هم با قیمتی حدود یک میلیون و ۷۴۵ هزار تا یک میلیون و ۷۹۰ هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است.


مدل TravelMate ۵۷۶۰-B هم از خانواده ایسر از لپ‌تاپ‌های رنگین این برند است که دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده Intel ۲۴۳۰M Core i۵ ۲.۴ GHz، رم چهار گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۶۴۰ گیگابایت است. کارت گرافیک این لپ‌تاپ هم Nvidia GeForce GT ۵۲۰M ۱۰۲۴ MB UpTo ۴۰۹۶ MB و صفحه نمایش آن ۶/۱۵ اینچ از نوع Bright LED است.این لپ‌تاپ هم در رنگ آبی تیره به بازار عرضه شده است و قیمت آن هم در حدود یک میلیون و ۷۰ هزار تومان است.


مدل Ideapad U۳۰۰s هم از لپ‌تاپ‌های رنگین و با قابلیت لنوو است که به پردازندهIntel Core i۷ ۲۶۷۷M۱.۸GHz، رم چهار گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۲۵۶ گیگابایت SSD مجهز است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۳/۱۳ اینچ از نوع LED-Backlight LCD است. تجهیز به کارت گرافیکی Intel HD Graphics،یک پورت USB ۲.۰، یک پورت USB ۳.۰ و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.این لپ‌تاپ جزو نمونه‌های گران قیمت بازار است و قیمت آن بالای یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.


از خانواده DELL هم مدل ۵۱۱۰N از لپ‌تاپ‌های رنگین و باقابلیت بازار است که دارای ویژگی هایی چون، تجهیز به پردازنده INTEL CORE I۷-۲.۹GHZ، رم شش گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۷۵۰ گیگابایت است.صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۶/۱۵ اینچ است. تجهیز به کارت گرافیکی GEFORCE GT۵۲۵M، پورت HDMI، بلوتوث و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. لپ‌تاپ مذکور با قیمتی حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است.