لپ‌تاپی برای کاربران حرفه‌ای با قیمت مناسب

بازار دیجیتال- نوت‌بوک X۵۴H از ASUS یکی از لپ‌تاپ‌های ایسوس است که با طراحی و امکانات که مطلوبی دارد یکی از گزینه‌های انتخابی برای کسانی است که به دنبال یک محصول خوش قیمت با کارآیی مناسب هستند. X۵۴H با پردازنده‌های سری Celeron، Pentium و Core i۳ به بازار ارائه می‌شود. مادربورد این محصول مجهز به چیپ‌ست HM۶۵ و از چهار گیگابایت حافظه DDR۳-۱۳۳۳ بهره می‌برد. این محصول از یک صفحه نمایش از ۶/۱۵ اینچی با نور پس‌زمینه LED و حداکثر دقت ۷۶۸×۱۳۶۶ پیکسل بهره می‌برد.

بر اساس اطلاعات ارائه شده مدل‌های مجهز به پردازنده Core i۳ مجهز به پردازنده گرافیکی Intel HD ۳۰۰۰ و نوت‌بوک های مجهز به پردازنده‌های Pentium و Celeron دارای پردازنده گرافیکی Intel HD هستند. ایسوس در این محصول از یک هارددیسک ۵/۲ اینچی با سرعت چرخش ۵۴۰۰ دور در دقیقه استفاده کرده است که برای محصولی در این سطح کاملا مناسب است.

این نوت‌بوک مجهز به پورت پر سرعت USB۳ و رابط HDMI برای تماشای فیلم‌های Full HD روی تلویزیون است. همچنین وجود فناوری IceCool که در این قطعات نوت‌بوک در دو طرف مادربورد آن تعبیه شده است باعث کاهش دمای بورد و همچنین نوت‌بوک

می‌شود.

به این موارد باید قابلیت Multi Touch بودن صفحه لمسی نوت‌بوک، قابلیت ۴Gear برای حفظ کارآیی و عمر باتری و فناوری Palm Proof برای جلوگیری از حرکت ماوس در هنگام تایپ به علت برخورد دست با صفحه قابل لمس اشاره کرد.