بازار دیجیتال- انوشه انصاری اولین فضانورد ایرانی و گردشگر فضایی جهان در نخستین کنفرانس مدیریت و راهبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران (www.it-conf.ir) سخنرانی می‌کند.

دبیر کنفرانس مدیریت و راهبردی فناوری اطلاعات ایران سخنرانی خانم انوشه انصاری در روز دهم تیرماه ساعت ۱۷ بعدازظهر و به صورت ویدئو کنفرانس خواهد بود. ساده افزود: خانم انصاری به عنوان یک ایرانی موفق در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات به بیان تجربیات و دانش خود در زمینه مدیریت و راهبری ICT خواهد پرداخت.

وی یادآور شد نخستین کنفرانس مدیریت و راهبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران در روز دهم و یازدهم تیرماه در هتل المپیک در تهران و با حضور مدیران و کارشناسان بخش دولتی و خصوصی برگزار می‌شود.

انوشه انصاری نخستین ایرانی فضانورد زن گردشگر فضایی است که در ۲۷ شهریور ۱۳۸۵ از پایگاه بایکونور در قزاقستان به ایستگاه فضایی رفت.

وی متولد ایران و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مهندسی الکترونیک از دانشگاه جرج واشنگتن است و دکترای افتخاری از

International Space University می‌باشد و هم اکنون به عنوان مدیر عامل شرکت پرودی (prodea) فعالیت می‌کند. انوشه انصاری در سال ۲۰۰۰ جایزه نخست کارآفرینی ملی ایالات متحده آمریکا را به دست آورد و مجله فورچیون در سال ۲۰۰۱ نام او را در لیست تاجران موفق ثبت کرد.