دوربین گربه‌ای جدید با طراحی متفاوت

بازار دیجیتال- لبخند بزنید. شما در مقابل دوربین عکاسی دیجیتال Hello kitty هستید. این دوربین عکاسی جالب در واقع جدیدترین محصول شرکت Hello kitty است که اخیرا به بازار معرفی شده است.

این دوربین عکاسی متفاوت وضوح تصویری برابر ۵مگاپیکسل دارد. این دوربین قدرت زوم دیجیتال تا ۴برابر را داشته و قابلیت زوم خودکار را هم دارد.

این در حالی است که این دستگاه امکان لرزشگر دست را نداشته و قابلیت زوم دستی را هم به کاربرانش نمی‌دهد.

دوربین عکاسی جدید Hello kitty یک دوربین مبتنی بر حافظه فلش‌است-حافظه‌‌ داخلی این دوربین ۳۲مگابایت بوده و امکان ارتقای حافظه به وسیله کارت‌های حافظه SD و MMC را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. فرمت عکس‌های گرفته شده با این دوربین‌ JPEG است. این دوربین عکاسی قابلیت فیلمبرداری را داشته و فیلم‌ها را با فرمت MPEG ضبط و ذخیره می‌کند. نمایشگر این دوربین از نوع LCD بوده و ابعاد آن به ۲اینچ می‌رسد. دوربین عکاسی Hello kitty مجهز به یک پورت USB برای اتصال راحت و سریع به کامپیوترهای شخصی است.

این دوربین که ابعادی برابر ۲۵×۷۰×۸۵ میلیمتر دارد، به وسیله یک باتری سایز AAA شارژ می‌شود. طراحی دوربین عکاسی Hello kitty به شکل سر گربه دوست‌داشتنی این شرکت است و لنز دوربین در وسط گره پاپیون روی گوش آن قرار دارد.

نمایشگر LCD و دیگر کلیدهای کاربردی این دوربین در پشت سر گربه تعبیه شده‌اند و کلید شاتر آن روی گوش گربه قرار دارد.

Hello kitty هنوز تاریخ دقیق عرضه و قیمت تعیین شده این دوربین عکاسی را اعلام نکرده است.