تلویزیون مانیتور HD

بازار دیجیتال- شرکت BenQ که یکی از تولیدکنندگان فعال بازار انواع محصولات دیجیتال است به تازگی خبر از عرضه محصولی جدید و متفاوت به بازار انواع تلویزیون‌های LCD داده است. این محصول جدید یک تلویزیون مانیتور LCD است که اندازه نمایشگر آن به ۶/۲۳ اینچ می‌رسد. جدیدترین محصول شرکت BenQ با مدل MK۲۴۴۲ به بازار معرفی شده و مبتنی بر تکنولوژی HD است.

MK۲۴۴۲ امکان پخش تصاویر با وضوح تصویر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل را داشته و زمان آماده به کار آن به ۵ میلی ثانیه می‌رسد. تصاویر به نمایش درآمده توسط این محصول شدت روشنایی ۳۰۰ انسی‌لومن داشته و کنتراست آن برابر ۱ به ۱۰۰۰ است.

این تلویزیون مانیتور مجهز به تی‌وی تیونر بوده و از دو اسپیکر داخلی با قدرت پخش ۵ وات برای هر کدام بهره می‌برد. MK۲۴۴۲ دارای یک پورت D-Sub، یک ورودی S-Video، یک پورت SCART، یک پورت HDMI، یک ورودی Composite و یک ورودی Component است.

طبق اعلام شرکت BenQ این محصول جدید ابتدا به بازار کشورهای آلمان، اسپانیا، ایتالیا، فنلاند، نروژ، دانمارک، سوئد، رومانی، لهستان، روسیه و جمهوری چک عرضه می‌شود و بعد از آن به تدریج به بازارهای دیگر می‌رسد. با این حال اما این شرکت هنوز اطلاعاتی درباره قیمت و زمان عرضه دقیق این محصول اعلام نکرده است.