بازار دیجیتال- پایگاه اطلاع‌رسانی فارسیکا به آدرس www.farsika.ir، وب سایتی غیر انتفاعی که با هدف گردآوری تازه‌ترین خبرها و مطالب فناوری اطلاعات، پزشکی و ورزشی راه‌اندازی شده است.

مطالب موجود در قسمت بالایی صفحه دیده می‌شود که از میان آن می‌توان به کامپیوتر و اینترنت، مخابرات و موبایل، پزشکی و سلامت، خانواده و زندگی، فرهنگ و هنر، خودرو، دانش، بازارکار، آموزش، ورزش و... اشاره کرد.
بخش مقالات این سایت از بخش‌های جالب و خواندنی این سایت است. در این بخش شما می‌توانید به مقالات مختلفی در زمینه‌های گوناگون پزشکی، علمی، هنری و... دست پیدا کنید. در یکی از مقالات این سایت با عنوان «بررسی علل سفید شدن موها و درمان آن» آمده است: «تاکنون دارویی که به‌عنوان پیشگیری قطعی و درمان سفیدی مو در جهان مطرح شده باشد ساخته نشده است؛ اما دانشمندان بسیار امیدوارند که در سال‌های آتی در اثر دستکاری‌های ژنتیکی یا استفاده از داروهایی که بر کورتکس مو اثر می‌گذارند داروهای موثری را کشف و عرضه نمایند. مراقبت‌هایی همچون تغذیه صحیح، ‌شست‌وشوی منظم و ماساژ سر و پرهیز از خاراندن پوست سر با ناخن و خشک کردن کامل موها پس از شست‌وشو راه‌های خوبی برای حفظ سلامت مو هستند.
برای جبران فقر غذایی پیازمو، استفاده از میوه و غذاهایی که حاوی مقادیر زیادی ویتامین گروه B هستند نظیر تخم‌مرغ و سبزیجات، خوردن روزانه یک قاشق مرباخوری از پودر سبوس برنج که با کمی شکر یا نبات سائیده و مخلوط شده یا خوردن یک لیوان از جوشانده سبوس گندم‌، جو و برنج در پیشگیری از سفیدی مو و به تاخیر انداختن آن موثر است. به گفته دانشمندان، خوردن مس علاوه بر اینکه به رشد و نیرومند کردن موهای بدن کمک می‌کند، می‌تواند از سفید شدن موی‌سر هم پیشگیری کند.» برای استفاده بهتر از امکانات این سایت باید حتما در آن عضو شوید.