دوربینی با امکان چاپ عکس

بازار دیجیتال- این روزها بازار محصولات متفاوت با امکانات متنوع حسابی داغ شده است. درست به همین دلیل هم شرکت‌های مختلف به طراحی و تولید این محصولات رو آورده‌اند. شرکت ژاپنی Super Heads هم یکی از این شرکت‌ها است که به تازگی دوربین جدیدی به نام ‌Ikimono ۱۱۰ را تولید و به بازار معرفی کرده است. این دوربین در واقع یک محصول ترکیبی با امکانات مختلف است و قابلیت عکاسی و فیلمبرداری را به کاربرانش می‌دهد.

این دوربین مجهز به یک قابلیت منحصر به فرد است و به این ترتیب قابلیت چاپ عکس‌های گرفته شده در همان لحظه را به کاربرانش می‌دهد. این قابلیت در واقع کاربران را به یاد دوربین‌های پالاروئید قدیمی می‌اندازد که در لحظه عکاسی امکان چاپ عکس را هم به کاربرانشان می‌دادند.

این دوربین جدید طبق اعلام شرکت تولید کننده، تنها امکان استفاده یکبار مصرف را دارد و کارتریج آن قابلیت چاپ ۱۱۰ عکس را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

ابعاد این دوربین برابر ۳۰×۴۰ میلیمتر بوده و وزن آن بدون کارتریج به ۶/۲۶ گرم می‌رسد. شرکت Super Heads اعلام کرده است که این دوربین جدید و جالبش را از ابتدای تابستان و با قیمت ۵/۱۴ دلار به بازار عرضه می‌کند و به فروش عمومی می‌رساند.