اچ پی و دستگاه‌های با قابلیت

بازار دیجیتال- مدل CP۱۲۱۵ به عنوان چاپگر رنگی لیزری با قابلیت اچ پی در بازار داخلی معرفی شد. بر اساس اعلام ایران اچ پی، یکی از عرضه‌کنندگان ماشین‌های اداری و نوت بوک‌های این برند در بازار داخلی، این چاپگر دارای ویژگی‌هایی چون، قابلیت چاپ دوروی دستی اسناد، تجهیز به یک پورت usb ۲.۰‌، شبکه بی‌سیم‌، تجهیز به کارتریج (HP CB۵۷۰A(Black) , CB۵۴۱A (CYAN , (CB۵۴۲A(Yellow),CB۵۴۳A(Magenta و... است.

سرعت چاپ این چاپگر نیز برای اسناد رنگی ۸ برگ در دقیقه با وضوح تصویر ۶۰۰ در ۶۰۰ نقطه در اینچ و سرعت چاپ آن برای اسناد سیاه و سفید ۱۲ برگ در دقیقه و با وضوح تصویر ۶۰۰ در ۶۰۰ نقطه در اینچ است.

فناوری چاپ این دستگاه هم HP ImageREt ۲۴۰۰, Ultraprecise toner, HP edge-enhancement technologies است.

تجهیز به حافظه ۱۶ مگابایتی، پردازنده ۲۶۴ مگاهرتزی و ... از سایر ویژگی‌های این دستگاه است.

این چاپگر همچنین قابلیت چاپ ۲۵۰۰۰ صفحه چاپی را در ماه داشته و با قیمت ۲۳۸ هزار تومان به فروش می‌رسد.

همچنین مدل M۲۷۲۷nf از دستگاه‌های لیزری سیاه و سفید چند منظوره این برند است که در بازار مورد استقبال قرار گرفته است.

این دستگاه قابلیت چاپ،کپی، اسکن و فکس اسناد را داشته و به یک درگاه USB و دو درگاه RJ۱۱ و یک درگاه شبکه RJ۴۵ مجهز است.

سرعت چاپ این دستگاه ۲۷ برگ در دقیقه با وضوح تصویر ۱۲۰۰ در ۱۲۰۰ نقطه در اینچ و سرعت کپی آن ۲۷ برگ در دقیقه با قابلیت بزرگنمایی ۲۵ تا ۴۰۰ درصد است. تجهیز به صفحه نمایشگر متنی در ۲ خط و ۱۶ کاراکتر‌، حافظه ۶۴مگابایتی و... از سایر ویژگی‌های این دستگاه است.

دقت اسکن این دستگاه چندمنظوره نیز ۱۲۰۰ نقطه در اینچ و سخت‌افزاری و عمق رنگ آن ۲۴ بیت است. همچنین سرعت ارسال هر فکس توسط این دستگاه تنها سه ثانیه با وضوح ۳۰۰ در ۳۰۰ نقطه در اینچ است.

این دستگاه با قیمت ۷۶۵ هزار تومان و با ضمانت شرکت ایران اچ پی در بازار به فروش می‌رسد.