شرکت اپل اعلام کرد: ساکنان کشور چین به عنوان بزرگ‌ترین بازار تلفن ‌همراه جهان دو مدل جدید گوشی هوشمند آی‌فون را از روز ۱۷ سپتامبر در اختیار می‌گیرند.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، آخرین گوشی‌های هوشمند معرفی شده توسط اپل موسوم به iPhone ۵S و iPhone ۵C زودتر از کشورهای دیگر به دست کاربران چینی می‌رسند. شرکت اپل اعلام کرد که ساکنان کشور چین به‌عنوان بزرگ‌ترین بازار تلفن‌همراه جهان دو مدل جدید گوشی هوشمند آی‌فون را از روز ۱۷ سپتامبر در اختیار می‌گیرند.
در بیانیه این شرکت آمده است که دیگر کاربران در سراسر جهان که هم‌اکنون این دو محصول را پیش‌خرید کرده‌اند یا قصد خرید آن را از فروشگاه‌های اپل دارند، از تاریخ ۲۰ سپتامبر می‌توانند آنها را خریداری کنند. سیاست‌های اپل برای افزایش حضور در بازار چین درحالی صورت می‌گیرد که این شرکت در زمان عرضه گوشی هوشمند iPhone ۴S در این کشور با مشکلاتی مواجه شد. این مشکلات باعث شد تا فروش گوشی هوشمند iPhone ۴S در چین کاهش یابد؛ اما اپل ادعا می‌کند که این بار مشکلات قبلی را از میان برداشته است. اپل توضیح داده است، کاربرانی که قصد خرید آی‌فون‌های جدید را دارند باید چند فرم را پر کنند. این طور به نظر می‌رسد که فرآیند فروش این دو گوشی جدید نسبت به مدل‌های قبلی اندکی تفاوت یافته است.