Alienware به بازار عرضه کرده است لپ‌تاپ نظامی برای گیمرها
دنیای اقتصاد- Alienware، برندی آشنا نزد اکثر گیمرها و کاربران لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای است.

برندی که تاکنون محصولات جذابی را برای علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری به بازار عرضه کرده است. این برند طی ماه‌های گذشته با اعمال تغییراتی در سری لپ‌تاپ‌های گیمینگ alienware m سری جدیدتری از این لپ‌تاپ‌ها را مجهز به پردازنده نسل چهارم اینتل به بازار معرفی
کرده است.
این لپ‌تاپ‌ها که در طراحی ظاهری از هواپیماهای نظامی الگو گرفته توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کرده است.
مدل Alienware ۱۴ کوچک‌ترین عضو این خانواده تغییر شکل داده شده است که به پردازنده چهار هسته‌ای نسل چهارم Core i۷ و تراشه گرافیکی GTX ۷۰۰M مجهز شده است.
حافظه رم DDR۳ نیز با ولتاژ پایین برای افزایش عمر باتری در نظر گرفته شده است. در بخش ذخیره‌سازی نیز هم اکنون قابلیت استفاده از ابزارهای ذخیره‌سازی HDD یا SSD برای Alienware ۱۴ وجود دارد.
لپ‌تاپ مذکور مجهز به اتصال شبکه Qualcomm Killer (بهترین نوع اتصال)، اسپیکرهای Klipsch و صدای DHT v۴ است.
این مدل برای گیمرهایی طراحی شده است که به یک لپ‌تاپ گیمینگ قابل حمل نیاز دارند که در کوله پشتی خود جا دهند و در ضمن ظاهری خاص و زیبا داشته باشد.
طراحی این لپ‌تاپ شامل عایق آلومینیومی و آلیاژ منیزیمی در قسمت بدنه است؛ در نتیجه این لپ‌تاپ‌ها بسیار بادوام هستند.
مدل Alienware ۱۴ مجهز به LCD مات ضد تابش ( Anti-Glare) است و زاویه دید گسترده و بدون تابش را در محیط‌های روشن برای گیمرها به ارمغان می‌آورد.
این صفحه نمایش۱۴ اینچی با تفکیک‌پذیری Full HD از نوع IPS است. قیمت اعلام شده برای این نوت بوک فوق حرفه‌ای حدود یک هزار و ۱۰۰ دلار است.