درز تصویر اچ‏تی‏سی One E9 با لنز دوربین غول‏آسا

فارنت: اوایل هفته بود که شایعاتی در رابطه با پرچمدار بزرگ‌جثه بعدی اچ‏تی‏سی که قرار است با نام اچ‏تی‏سی One E۹ به بازار عرضه شود به گوش می‌رسید، در همین راستا دیروز تصاویری از این محصول به همراه دوربین غول‏آسا در قاب پشتی توسط منبع مورد اطمینان چینی TENAA منتشر شد. نکته جالب اینکه اچ‏تی‏سی One E۹ به نظر می‏رسد با مشخصات سخت‏افزاری قوی‏تری نسبت به گل سرسبد این کمپانی تایوانی عرضه خواهد شد.بنا به اطلاعات منتشر شده، اچ‏تی‏سی One E۹ به صفحه‏نمایشی ۵/ ۵ اینچی با وضوح تصویر QHD مجهز خواهد شد، این در حالی است که اچ‏تی‏سی One M۹ که چند روز پیش معرفی شد از صفحه‏نمایشی ۱/ ۵ اینچی با کیفیت فول اچ‏دی استفاده می‏کند. از دیگر مشخصات سخت‏افزاری بارز این فبلت می‏توان به دارا بودن پردازنده هشت هسته‏ای Mediatek MT۶۷۹۵ که بر پایه معماری ۶۴ بیتی طراحی شده در کنار ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‏سازی داخلی در کنار قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی اشاره کرد. اچ‏تی‏سی

One E۹ در قاب پشتی از دوربینی ۲۰ مگا پیکسلی بهره خواهد برد، در صورتی که دوربین دوم این دستگاه ۱۳ مگاپیکسلی یا ۴ مگاپیکسلی مجهز به فناوری اولتراپیکسل همانند دوربینی است که در اچ‏تی‏سی One M۹ شاهد به‏کارگیری آن بودیم.

اچ‏تی‏سی One E۹ دارای ابعاد ۵/ ۱۵۶ در ۵/ ۷۶ در ۵/ ۷ میلی‏متر است و انرژی سخت‏افزار آن را قرار است یک باتری با ظرفیت ۲۸۰۰ میلی‏آمپر ساعت تامین کند. پیش‏بینی می‏شود این پرچمدار اچ‏تی‏سی نیز به نسخه پنج سیستم‏عامل اندروید و رابط کاربری سنس ۷ مجهز شود و قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت به‏صورت همزمان را داشته باشد.

اچ‏تی‏سی One E۹ همچون One M۹ قرار است در طیف وسیعی از رنگ‏بندی همچون نقره‏ای-طلایی، خاکستری تیره باروتی، صورتی-طلایی و طلایی به بازار عرضه شود.

درز تصویر اچ‏تی‏سی One E9 با لنز دوربین غول‏آسا