گوگل در ژانویه ۲۰۱۵ اعلام کرد ۴۰ مرکز تولیدکننده نرم‌افزار و توسعه‌دهنده ابزارهای کاربردی برای ارتقای سرویس Google Now با این شرکت فعالیت می‌کنند، اما گوگل هم‌اکنون ۷۰ مرکز نرم‌افزاری جدید را برای توسعه سرویس Google Now تحت پوشش قرار داده است. به گزارش زد.دی.نت، با این به‌روزرسانی شرکت گوگل توضیح داد کاربران جهانی هم‌اکنون می‌توانند اخبار لحظه به‌لحظه در مورد زلزله نپال را از مراکز خبری بزرگی چون ANC News، Circa و Feedly دریافت کنند، به کمک سرویس Eat۲۴ غذایی که سفارش داده‌اند را پیگیری کنند، با خدمات شرکت‌های آدیداس، Jawbone و Runkeeper اهداف خود برای تناسب اندام را محقق سازند و هنگام قرار گرفتن در رستوران از طریق سرویس OpenTable صورتحساب خود را محاسبه کنند.

سرویس Google Now فقط برای تلفن‌های همراه عرضه نمی‌شود و سیستم‌عامل ویژه گوگل برای دستگاه‌های پوشیدنی موسوم به Android Wear سرویس مذکور را روی ساعت‌های مچی هوشمند هم در اختیار کاربران می‌گذارد.

با اقدام جدید گوگل هم‌اکنون ۱۱۰ شرکت نرم‌افزاری در سراسر جهان به غول اینترنتی جهان کمک می‌کنند سرویس Google Now را با بهترین اطلاعات در اختیار کاربران قرار دهد.کارت‌هایی که از سوی شرکای جدید گوگل در Google Now ارائه می‌شود، نیازمند آن هستند که شما آخرین نسخه از سرویس مربوطه را روی دستگاه موبایلی خود نصب کرده باشید و از این طریق بتوانید خدمات هر یک از ۷۰ شرکت جدید را در اختیار بگیرید.

شرکت گوگل از افزایش تعداد شرکای خود برای توسعه خدمات Google Now ابراز رضایت می‌کند و بر این اساس پیش‌بینی می‌شود ظرف چند ماه آینده بر تعداد آنها افزوده شود.