مهر: انگشتر جادویی، تصفیه کن گاردین، کفی هوشمند کفش، چراغ سمفونی، کمربند هوشمند، هدفون آرامش‌بخش، کیف پول الکترونیکی، ساعت ورزشی هوشمند، تشک رویایی و ترازوی اندازه‌گیری ارزش غذایی ۱۰ گجت برتر سال شدند.

انگشتر جادویی: گجتی که همچون انگشتر در دست قرار می‌گیرد، این امکان را برای شخص فراهم می‌کند که بتواند به‌وسیله آن تلویزیون را روشن کند، لامپ‌ها را خاموش کند و همچنین امکان نصب نرم‌افزار روی گوشی‌های هوشمند را مهیا می‌سازد. این ابزار شخص را همچون شعبده‌بازها می‌کند!


تصفیه کن گاردین: این دستگاه ترکیبی از فیلتر آب و تصفیه‌کن است و برای راه‌اندازی آن نیازی به باتری و سایر مواد شیمیایی نیست. تنها با یک پمپ مکانیکی کار می‌کند و در هر دقیقه قادر به تصفیه 5 /2 لیتر آب است ضمن اینکه توانایی از بین بردن باکتری‌ها و دیگر ویروس‌های موجود در آب را دارد.


کفی هوشمند کفش: این کفی هوشمند به‌وسیله نصب نرم‌افزار روی گوشی‌های هوشمند و بلوتوث آن با کفی کفش ارتباط برقرار می‌کند و می‌تواند دمای پا را تنظیم کند. یعنی در زمستان بر اثر سرما درجه پا را افزایش می‌دهد و در تابستان آن را خنک می‌کند.


چراغ سمفونی سونی: طراحی ویژه این چراغ به‌گونه‌ای است که علاوه‌بر لامپ LED، یک اسپیکر (بلندگو) هم داخل آن تعبیه شده است و با نصب نرم‌افزار روی گوشی‌های هوشمند فعال می‌شود و این امکان را فراهم می‌سازد که صدا و نور وسایل الکترونیکی را از دور کنترل کنیم، به عبارت دیگر همچون یک گیرنده عمل می‌کند.


کمربند هوشمند: این کمربند هوشمند دارای یک موتور کوچک است و میزان فعالیت بدن و همچنین دور کمر را اندازه می‌گیرد و براساس آن با بدن منطبق می‌شود و اندازه کمر را براساس قطر آن در طول روز تنظیم می‌کند.


هــدفـــــون آرامش‌بخش: این هدفون آرامش بخش همچون نوار مغز به اندازه‌گیری فرکانس‌های مغز می‌پردازد و با اتصال به گوشی هوشمند فضایی بدون استرس در ذهن ایجاد می‌کند.


کیف پول الکترونیکی: این کیف پول الکترونیکی از قابلیت ذخیره اطلاعات ۱۰ هزار کارت الکترونیکی برخوردار است و می‌تواند تمامی اطلاعات کارت‌ها را روی یک کارت موسوم به «کارت جمعی» قرار دهد. همچنین این کیف پول الکترونیکی دارای سیستم سخن‌نگار است و تا زمانی‌که صدای صاحب خود را تشخیص ندهد، هیچ عملیات بانکی انجام نمی‌دهد.


ساعت ورزشی هوشمند: این ساعت ورزشی هوشمند میزان ضربان قلب، تعداد گام‌های برداشته شده، تعداد پله‌هایی که بالا رفته‌ایم و مجموع زمان فعالیتی که انجام داده‌ایم را محاسبه می‌کند و همچون یک مربی ورزشی عمل می‌کند.


تشک رویایی: این تشک به گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند در فصل سرما دمایی منطبق با بدن انسان ایجاد کند و همچنین در تابستان موجب خنک شدن دمای بدن شخص شود تا خوابی دلپذیر را به همراه بیاورد.


ترازوی اندازه‌گیری ارزش غذایی: این ترازو که از فناوری پیچیده‌ای برخوردار است می‌تواند هنگام وزن مواد خوراکی، اطلاعات دقیقی راجع به ارزش غذایی آن بدهد.