گروه بنگاه‌ها: ملموس‏ترین چیزی که در خصوص آینده پساتحریم می‏توان اشاره کرد، افزایش فوق‏العاده حجم رقابت در بازار خواهد بود.

غلامحسین بشیرنژاد، مدیرعامل شرکت ایران اچ‏پی با بیان این جملات اظهار کرد: این افزایش رقابت باعث بر هم خوردن مناسبات فعلی بازار خواهد شد و قطعا منجر به حذف برخی کسب‏وکارها (بیشتر واسطه‏ها و کسب‏وکارهای غیررقابتی) و ایجاد برخی کسب‏وکارهای جدید خواهد شد. مدیرعامل شرکت فالنیک (ایران اچ‏پی) در پاسخ به اینکه چه برنامه‏ای برای تغییر نگرش و نوع بازار دارید، اظهار کرد: با توجه به رفع تحریم‏ها از ابتدای سال میلادی جدید و ورود هرچه بیشتر محصولات جدید با برندهای جدید، نیاز به ارائه خدمات مطلوب در سطح برندهای بین‏المللی هر چه بیشتر احساس خواهد شد. وی گفت: به همین منظور تمرکز ما در آینده بر ارتقای هرچه بیشتر کیفیت خدمات، همچنین گسترش ظرفیت فعلی و توسعه فعالیت‏های خدماتی‏مان به سایر محصولات آی‏تی خواهد بود. ما در آینده نزدیک خدمات متنوعی را به سبد فعلی خدماتمان اضافه خواهیم کرد و برای این منظور در حال بررسی شرکت‏های خدماتی، برای گسترش نمایندگی‏های خود در سراسر کشور هستیم.

بشیرنژاد در خصوص طیف مشتریان و کاربران شرکت فالنیک تصریح کرد: مرکز خدمات ما علاوه‌بر مصرف‏کنندگان خانگی، به شرکت‏ها و سازمان‏ها نیز خدمات مخصوصی ارائه می‏کند که از آن جمله می‏توان به ارائه خدمات تعمیرات موردی در محل مشتری یا عقد قرارداد سرویس و نگهداری تجهیزات ماشین‏های اداری، کامپیوتر و شبکه اشاره کرد. همچنین مرکز خدمات فالنیک با توجه به امکانات در دسترس، نسبت به ارائه خدمات به محصولاتی که فاقد گارانتی هستند نیز مبادرت می‏کند. البته خدمات ما برای دستگاه‏های خارج از گارانتی منحصر به یک برند نیست، بلکه به تمامی برندهای اصلی چاپگر و تمامی برندهای اصلی تبلت و لپ‏تاپ نیز تعلق می‏گیرد.