گروه بازار‌پول- بانک پاسارگاد با توجه به توانایی‌هایی که دارد می‌تواند منشا تحولات عظیم اقتصادی در بندر انزلی شود. به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، اسماعیل عبداللهی، فرماندار بندرانزلی، در مراسم افتتاح شعبه‌ بانک پاسارگاد در این بندر که با حضور تنی چند از مدیران این منطقه، ‌مسوولان نیروی انتظامی،‌ مدیران بانک پاسارگاد و گروهی از کسبه برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بندر انزلی به عنوان مادر شهرهای شمالی کشور، دارای قابلیت‌ها و توانایی‌های بسیاری است.

حضور بانک پاسارگاد در این منطقه نقطه عطفی است برای شکوفایی اقتصادی و بهره‌مندی از توانایی‌ها و ظرفیت‌های این شهر. وی ادامه داد: با توجه به وجود منطقه آزاد و نیز طرح‌های عظیمی مانند احداث راه‌آهن در بندر انزلی که در حال بررسی و اجراست نیاز به حضور یک بانک مقتدر مانند پاسارگاد در این شهر داشتیم.

عبداللهی افزود: از این رو از حضور بانک پاسارگاد در بندر انزلی استقبال کرده و خرسندیم حضور بانکی را در کنار خود حس می‌کنیم که از نزدیک شاهد رضایتمندی مردم گرامی از خدمات آن هستیم. فرماندار بندر انزلی در پایان خاطرنشان کرد: ما برای توسعه و پیشرفت نیازمند بهره‌مندی از توانایی‌های بخش‌خصوصی هستیم.

در کنار آن نظام بانکی کشور باید از وابستگی به دولت خارج شود که این مهم در برنامه چهارم توسعه و چشم‌انداز ۲۰ ساله کشور مدنظر قرار گرفته شده است.

روز گذشته علاوه بر شعبه بندر انزلی، سومین شعبه بانک پاسارگاد در خیابان انقلاب رشت نیز افتتاح رسمی شد و هموطنان در این شهر می‌توانند برای بهره‌مندی از انواع خدمات بانکی پاسارگاد به این شعبه مراجعه کنند.