گروه بازارپول- دومین شعبه موسسه مالی و اعتباری شهر در شهر اصفهان واقع در خیابان سپاه ابتدای خیابان حکیم افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی ‌و تبلیغات موسسه مالی و اعتباری شهر دومین شعبه این موسسه در تاریخ دهم آذرماه مقارن با ایام اعیاد سعید قربان و غدیر خم افتتاح شد.

این شعبه که با حضور تعدادی از مدیران ارشد شهرداری و شورای شهر اصفهان و مدیران ستادی این موسسه افتتاح شد، به عنوان دومین نمایندگی و شعبه موسسه مالی و اعتباری شهر در کلانشهر اصفهان می‌باشد که توسط موسسه مالی و اعتباری شهر و با مشارکت و همکاری شهرداری اصفهان آماده سازی و افتتاح شد.

موسسه مالی و اعتباری شهر پیشتر اولین شعبه خود را در شهر اصفهان واقع در خیابان شیخ صدوق افتتاح و راه‌اندازی کرده است و بنا به ضرورت و ظرفیت‌های موجود در آن شهر دومین شعبه نیز آماده و راه‌اندازی شد.

مهندس حاج رسولی‌ها، رییس شورای اسلامی‌شهر اصفهان نیز با حضور در مراسم افتتاح این شعبه فعالیت موسسه مالی و اعتباری شهر را بسیار مثبت ارزیابی کرد و با اشاره به اینکه شهر اصفهان یکی از کلانشهرهای کشور با ظرفیت‌های بسیار بالای اقتصادی، گردشگری و... است، افزود: شهرداری اصفهان برای مدیریت بر این شهر بزرگ و بسیار پراهمیت وظایف بسیار حساسی را برعهده دارد. موسسه مالی و اعتباری شهر می‌تواند در کنار شهرداری این کلانشهر نقش اساسی را ایفا کند.

مهندس گلستان‌نژاد، معاون شهرداری اصفهان و عضو هیات‌مدیره موسسه مالی و اعتباری شهر با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان یکی از سهامداران اصلی این موسسه محسوب می‌شود، گفت: تاسیس دومین شعبه در این شهر پاسخی بود به نیاز شهروندان اصفهانی و شهرداری اصفهان و امید است با حضور و همکاری این موسسه بتوانیم گام‌های موثری را در جهت ارتقای رفاه شهروندی و سطح زندگی شهرنشینی در اصفهان برداریم.

وی ادامه داد: ایجاد یک موسسه مالی در سطح بانک در کنار شهرداری‌ها یک نیاز و حلقه مفقوده‌ای است که امروز با همکاری بانک مرکزی ، موسسه مالی و اعتباری شهر تاسیس شده و اثرات فعالیت این موسسه در بهبود مدیریت شهری در سطح بسیار گسترده ای قابل توسعه است.

گلستان‌نژاد در ادامه از تمام اشخاصی که در تاسیس و راه‌اندازی این موسسه و متعاقبا گسترش آن به شهر اصفهان ایفای نقش مثبت و کارساز نموده‌اند، قدردانی کرد.

در پایان گزارش، به سخنرانی قهرمانی معاون امور شعب موسسه اشاره شده است و وی با عنوان اینکه تعداد شعب موسسه مالی و اعتباری شهر در حال حاضر به ۷۳ شعبه رسیده گفت: هفتاد و چهارمین شعبه این موسسه روز پنجشنبه همین هفته در شهر اصفهان افتتاح شد.

ضمنا مهدی مزدک، به عنوان رییس شعبه حکیم اصفهان این موسسه منصوب و حکم انتصاب وی توسط رییس شورای اسلامی‌شهر به وی اعطا شد.