گروه بازار پول- باشگاه مشتریان گروه مالی پاسارگاد، با هدف ارائه خدمات مطلوب به خانواده بزرگ پاسارگاد، اعلام موجودیت کرد. باشگاه مشتریان گروه مالی پاسارگاد، با شعار «تعالی مشترک برای همه ذینفعان»، با حضور جمعی از سهامداران و مشتریان و استفاده‌کنندگان از خدمات گروه مالی پاسارگاد، دکتر قاسمی، مدیرعامل بانک پاسارگاد، اعضای هیات ‌مدیره، مدیران بانک و شرکت‌های گروه مالی پاسارگاد رونمایی شد.

در این مراسم، قاسمی مدیر عامل بانک پاسارگاد، طی سخنانی با اشاره به موفقیت‌های درخشان این بانک از تاریخ تاسیس تاکنون، آموزش بانکداری الکترونیکی هموطنان را در سال ۸۹ یکی از برنامه‌های مهم این بانک شمرد و اضافه کرد کلیه شعبه‌های بانک پاسارگاد در سال ۸۹ با برنامه‌ریزی قبلی از مشتریان خود برای طی این دوره آموزشی دعوت خواهند کرد. بر اساس این گزارش، افتتاح این باشگاه محصول مطالعات کارشناسی و علمی متعددی است که در جهت طراحی و استقرار نظام وفاداری مشتریان در گروه مالی پاسارگاد انجام شد. پس از این مطالعات گسترده، زیرساخت‌ها و برنامه‌های نرم‌افزاری آن فراهم شد تا بتواند جوابگوی نیازهای گسترده این طرح که نخستین از نوع خود در یک گروه مالی در ایران و در زمره بزرگ‌ترین آنها در سطح جهان خواهد بود، باشد.

خدمات باشگاه به کمک شرکت‌های گروه مالی پاسارگاد و صدها شریک تجاری که به مرور زمان به عنوان شرکای تجاری باشگاه به آن وارد خواهند شد، ارائه می‌شود. از جمله این خدمات، می‌توان به تسهیل در ارائه خدمات، خدمات و امتیازات ویژه و تکریم ذی‌نفعان اشاره کرد.