گروه بنگاه‌ها- ۱۸ مهرماه به عنوان آخرین مهلت افتتاح حساب و تکمیل موجودی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک انصار برای شرکت در چهارمین مرحله قرعه‌کشی ۱۰۴ جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی، ۲۰۴ فقره کارت طلایی هر یک به ارزش ۲۰ میلیون ریال، ۳۰۴ کمک هزینه سفر به عمره و عتبات عالیات هر یک به ارزش ۱۰ میلیون ریال و میلیاردها ریال جایزه نقدی دیگر تعیین شد. به گزارش اداره کل بازاریابی و تبلیغات بانک انصار، این قرعه‌کشی که برای اولین بار در آن تعداد برندگان و میزان جوایز نسبت به سال‌های گذشته حداقل ۴۰ درصد افزایش یافته است، میلیاردها ریال جوایز نقدی دیگر نیز بر حسب قرعه‌کشی به دارندگان حساب‌های قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود. براساس این گزارش، حداقل موجودی برای شرکت در قرعه‌کشی مذکور از سوی بانک انصار بیست هزار تومان تعیین شده است و این مبلغ برای شرکت در قرعه‌کشی، در هر روز، یک امتیاز به شمار می‌آید. امضای تفاهم‌نامه همکاری بانک انصار و دانشگاه جامع امام‌حسین(ع)

همچنین «بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و تجربیات طرفین» و نیز «ارائه خدمات هر چه بهتر بانکی مبتنی‌بر دانش روز و موازین اسلامی» هدف‌های تفاهم‌نامه بانک انصار و دانشگاه جامع امام‌حسین(ع) است که توسط دکتر ابراهیمی، مدیرعامل بانک انصار و دکتر حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه جامع امام‌حسین(ع) به امضا رسید.

بانک انصار در راستای توسعه نیروی انسانی و توانمندسازی کارکنان خود با بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی - پژوهشی و مشاورهای دانشگاه جامع امام‌حسین(ع) و نیز تاسیس دانشکده اقتصاد و بانکداری اسلامی و طرح‌ریزی رشته‌های موردنیاز دانشگاهی، تفاهم‌نامه‌ای چهارماده‌ای را به مدت ۵ سال با دانشگاه جامع امام‌حسین(ع) امضا کرد.

به گزارش اداره کل بازاریابی و تبلیغات، براساس تفاهم‌نامه مذکور بانک انصار در راستای انجام مسوولیت‌های اجتماعی، مساعدت به استحکام مبانی علمی جامعه و توسعه فضاهای دانشگاهی متعهد شده است تا زمینه‌های توسعه فناوری توسط این دانشگاه را فراهم کند.