گروه بورس - شرکت ایران‌دارو پیش‌بینی عملکرد سال‌مالی منتهی به پایان اسفندماه ۸۶ را مبلغ دو هزار و ۵۷۱ریال اعلام کرده بود که پس از اعمال تعدیل به مبلغ ۳۰۴ریال به ازای هر سهم به این پیش‌بینی، مبلغ دو هزار و ۸۷۵ریال اعلام شد. براساس اطلاعیه سرپرست نظارت‌بر ناشران اوراق بهادار، «دیران» دلیل تعدیل را تولید و فروش محصولات با حاشیه سود بیشتر، دریافت خسارت یک دستگاه ماشین‌آلات از بیمه دی، راه‌اندازی سیستم فاضلات صنعتی و ذخیره بازآموزی و نوآموزی اعلام کرده است.

براساس اطلاعات ارسالی سازمان بورس، هیات‌مدیره شرکت ایران‌دارو تصمیم دارد به ازای هر سهم مبلغ دو هزار و ۳۰۰ریال را برای تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه سال‌مالی ۸۶ پیشنهاد کند.

همچنین پیش‌بینی عملکرد سال‌مالی منتهی به پایان اسفندماه ۸۶ در مقایسه با عملکرد سال‌مالی قبل به ترتیب فروش ۱۰درصد افزایش، بهای تمام‌شده کالای فروش‌رفته ۱۳درصد افزایش، سود عملیاتی ۷درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۹درصد افزایش نشان می‌دهد. شرکت ایران‌دارو در دوره ۱۲ماه منتهی به پایان اسفندماه ۸۶ توانست پیش‌بینی‌های عملکرد همین سال‌مالی را با ۱۰۰درصد پوشش نسبت به بودجه محقق سازد.