گروه بورس- با ورود کشتی هیوندای تاکوما به مجتمع بندری شهید رجایی، شرکت کشتیرانی هیوندای کره جنوبی پس از ۱۰سال سرویس‌های منظم و دائمی خود را به ایران مجددا برقرار کرد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت تایدواتر خاورمیانه، مدیر امور کانتینر و لجستیک شرکت تایدواتر خاورمیانه ضمن اعلام این خبر افزود: کشتی یاد شده دارای ۶ هزار TEU (واحد شمارش کانتینر) ظرفیت بوده و از کشتی‌های نسل پنجم محسوب می‌شود که با همراهی پنج‌فروند کشتی دیگر به صورت هفتگی در بندر شهید رجایی پهلو خواهند گرفت. علیرضا چشم جهان ادامه داد: با تخلیه و بارگیری کالا به صورت مستقیم و بی‌واسطه در بندرشهید رجایی زمان حمل محموله‌ها به نصف کاهش می‌یابد که به لحاظ اقتصادی اهمیت زیادی دارد. وی اضافه کرد: موقعیت جغرافیایی مطلوب و بازار مناسب و تقاضای مبادله کالا از دیگر دلایلی است که خطوط کشتیرانی بزرگ دنیا مانند شرکت هیوندای کره جنوبی یک بندر را برای برقراری سرویس‌های منظم انتخاب می‌کنند.

به گفته چشم جهان نظام تعرفه‌ای قابل قبول، کیفیت خدمات‌رسانی و تخلیه و بارگیری سریع به همراه قوانین تسهیل‌کننده و ارائه خدمات جانبی مانند بانکرینگ از دیگر عوامل موثر در برقراری خطوط منظم از سوی شرکت‌های کشتیرانی معتبر در دنیا است.

کسب دو گواهینامه معتبر توسط شرکت دریا گستر کیش

همچنین شرکت دریا گستر کیش از شرکت‌های اقماری شرکت تایدواتر موفق به کسب دو گواهینامه معتبر داخلی شد. شرکت دریا گستر کیش از شرکت‌های اقماری تایدواتر که در حوزه تامین نیروی انسانی فعالیت می‌کند، موفق به کسب گواهینامه ISO۹۰۰۱ -۲۰۰۸ سیستم مدیریت کیفیت و گواهینامه ایمنی و بهداشت (HSE) شد. بنابر این گزارش عبدالکریم معینی، مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر افزود: شرکت دریا گستر کیش در راستای ایجاد ساختار مشتری مدار و ارائه خدمات بهینه در عرصه منابع انسانی از مدت‌ها قبل درصدد برقراری سیستم استاندارد مدیریت کیفیت بوده و پیوسته اصول افزایش بهره‌وری و کاهش خدمات موازی و صرفه جویی و سرمایه‌گذاری در جهت پاسخگویی به نیاز مشتریان را در دستور کار قرارداده است.