دریافت تندیس بلورین جایزه ملی بهره‌وری توسط فولاد خوزستان

گروه بورس کالا- شرکت فولاد خوزستان با کسب بیش از ۴۵۰ امتیاز تندیس بلورین جایزه ملی بهره‌وری و تعالی سازمانی را دریافت کرد. این تندیس در هشتمین همایش جایزه ملی بهره‌وری و تعالی سازمانی از سوی علی‌اکبر محرابیان وزیر صنایع و معادن به عبدالمجید شریفی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان اعطا شد.

شرکت فولاد خوزستان به همراه چهار شرکت دیگر در بخش ساخت و تولید جایزه ملی بهره‌وری، برای دومین‌بار موفق به دریافت تندیس بلورین تعالی سازمان شد و پس از فولاد مبارکه اصفهان ،رتبه دوم کشور را در این بخش به دست آورد.

پیش از این نیز شرکت فولاد خوزستان در سال ۱۳۸۸ در مراسم هفتمین همایش تعالی سازمانی این تندیس را دریافت کرده بود.

همچنین در بخش تقدیرنامه‌های جایزه ملی بهره‌وری، شرکت فولاد خوزستان به دلیل برگزاری موفق و موثر تور تعالی سازمانی با موضوع «مدیریت فناوری اطلاعات» موفق به دریافت تقدیرنامه شد و مدیر مهندسی صنایع این شرکت و ارزیاب ارشد سازمان ملی بهره‌وری و تعالی سازمانی به خاطر حضور فعال در جریان برگزاری این جایزه ملی موفق به دریافت تقدیرنامه شد.

هشتمین همایش تعالی سازمانی طی روزهای هفتم و هشتم اسفندماه با حضور وزیر صنایع و معادن، معاون وزیر بهداشت، مدیران عالی سازمانی‌ها از بخش‌های مختلف در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

در روز دوم همایش تجربه شرکت فولاد خوزستان در زمینه تعالی با عنوان پیشنهاد ارزش قلب استراتژی سازمان توسط مهران عباس‌زاده مدیر برنامه‌ریزی جامع و استراتژیک این شرکت ارائه شد.