گروه بنگاه‌ها: سرپرست اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان در نشست با مسوولان شرکت فولاد هرمزگان گفت‌: در سال گذشته و در ابتدای سال‌جاری شاهد شکوفایی تولید فولاد هرمزگان بوده‌ایم. فرشید دستوان تصریح کرد: فولاد هرمزگان بر منطقه تاثیر فراوان و گسترده دارد و نگرش مدیریتی آن موجب تحولات در استان شده است. وی افزود: باید با تعامل تمام مسوولان، سازمان‌ها، زیرساخت‌های لازم به منظور ایجاد و توسعه صنایع به‌خصوص فولاد به سرعت ایجاد شود. همچنین برای توسعه استان نمی‌توان تنها از فولاد یا سایر صنایع انتظار داشته باشیم، اما امید مردم به این صنایع بسیار زیاد است. وی تصریح کرد: تمام تلاش و همکاری لازم را برای حل موضوع مسکن کارکنان فولاد هرمزگان خواهیم داشت و این جلسات را در سطوح مختلف تشکیل می دهیم.

مرتضی آقاجانی، مدیرعامل فولاد هرمزگان نیز در این نشست، به تعهد اخلاقی و شرعی فولاد هرمزگان نسبت به مردم منطقه اشاره کرد و گفت: یکی از اولویت های اصلی این شرکت در قبال منطقه، فعالیت‌های عام المنفعه، انتقال دانش فنی و کمک به توسعه آموزش عالی است که خوشبختانه درمسیر خوبی قرار گرفته‌ایم.

وی تعامل فولادهرمزگان با منطقه را بسیار ضروری و مهم دانست و گفت: این تعامل زمانی کامل و سازنده است که هردو طرف به مشکلات یکدیگر واقف بوده و مسائل یکدیگر را درک کنند. وی افزود: فولادهرمزگان با امکانات مالی خود طی سالیان گذشته توانسته است موجب رشد و توسعه استان شود و انتظار دارد مجموعه استان نیز بستر رشد سریع‌تر این صنعت را فراهم کنند. آقاجانی با اشاره به افزایش تولید فولاد هرمزگان در سال گذشته گفت: به رغم مشکلات، این شرکت ۵/۷ ‌درصد فولاد خام کشور را تولید کرد.