ایسنا نوشت: معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور تاکید کرد که شبیه‌سازی جنبش وال‌استریت در ایران یک خطای استراتژیک است. حمید ابوطالبی در توییتر خود نوشت: «جنبش اشغال‌ وال‌استریت، مبارزه با فرهنگ و نظام سرمایه‌‌داری و نفوذ دلالان و غول‌های پولی در آمریکا با اعتراض مردمی خیابانی (اصل ٩٩ درصد در برابر یک درصد) بود. ‌شبیه‌سازی جنبش وال‌استریت در ایران و تبدیل ٩٩ درصد و یک درصد به ٩٦ درصد و ٤ درصد تقابل فقیر و غنی زالوصفت و... یک خطای استراتژیک است که دو نتیجه خواهد داشت:

‌١- شکستن وحدت ملی و یکپارچگی ایران و تضعیف اتحاد ملت، با ایجاد بحران فقر و غنا و ضرورت مقابله با نظام زالوصفت سرمایه‌داری! پس از نزدیک به چهار دهه از انقلاب.

۲- ایجاد نزاع روانی و عملی میان تولید‌کننده و کارگر، کارخانه‌دار و مصرف‌کننده، نابرابری درآمدی، هراس‌افکنی در کشور با گسترش تنفر و تقابل ملت و دولت.

پافشاری بر این سیاست خطای انتخاباتی و تکرار آن یعنی ایجاد زمینه ذهنی ملی در دعوت مردم به شبیه‌سازی جنبش وال‌استریت! انتخابات ۲۰ روز دیگر تمام می‌شود؛ شکاف ملی، ایجاد بحران و آرامش‌زدایی از جامعه، یک اقدام ضد امنیت ملی است. هوشیار باشیم که جامعه را به کجا می‌بریم.»