ایرنا نوشت: حسین مرعشی، رئیس ستاد انتخابات اسحاق جهانگیری با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری حساب توییتری فعال ندارد. در ادامه این اطلاعیه آمده است: حساب توییتری مذکور و حساب‌های دیگر از این دست به هیچ عنوان متعلق به دکتر جهانگیری نیست و چنانچه ایشان اقدام به راه‌اندازی حساب توییتری کنند، به‌طور رسمی به اطلاع عموم خواهد رسید.

تکذیب محدودیت سفر رئیسی به خارج از کشور

در خبری دیگر به گزارش «ایسنا» ستاد انتخابات سیدابراهیم رئیسی در اطلاعیه‌ای وجود محدودیت برای انجام سفرهای خارجی این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری را تکذیب کرد. در این اطلاعیه آمده است: وجود هرگونه محدودیت در انجام سفرهای خارجی حجت‌الاسلام رئیسی به‌شدت تکذیب می‌شود؛ به‌گونه‌ای‌‌ که ایشان طی دو سال گذشته در راستای مسوولیت‌های خود چند سفر به کشورهای اروپایی و آسیایی داشته‌اند.

تغییر رئیس ستاد هاشمی‌طبا

در خبری دیگر به گزارش «ایسنا» سید‌مصطفی هاشمی‌طبا، کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در حکمی حسن مسجدی را به‌عنوان رئیس جدید ستاد انتخاباتی خود منصوب کرد. پیش از این مهدی فراهانی ریاست ستاد هاشمی‌طبا را به عهده داشت که به‌دلیل کسالت از این مسوولیت استعفا داد. در همین ارتباط روزگذشته مهدی فراهانی در گفت‌وگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: به علت بیماری امکان همراهی و انجام امور مربوط به نمایندگی کاندیدای ریاست‌جمهوری را نداشتم. از این رو با مشورت با آقای هاشمی‌طبا برای رسیدگی به مراحل درمانی‌ام، آقای مسجدی را معرفی کردم.

علت حذف برنامه رادیویی قالیباف

همچنین به گزارش خبرآنلاین، احسان قاضی‌زاده هاشمی عضو کمیته تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: درخواست حذف و جایگزین شدن صوت برنامه تلویزیونی در برنامه رادیویی محمدباقر قالیباف از سوی ستاد ایشان بوده است.وی بابیان اینکه اصلاحات برنامه رادیویی در حد یکی دو دقیقه بود و پیشنهاد کردیم صحبت‌های جدید به برنامه رادیویی اضافه شود ولی ستاد آقای قالیباف ترجیح داد صوت برنامه پخش شده تلویزیونی از رادیو پخش شود. این اصلاحات برای برخی دیگر از نامزدها هم بوده و روندی عادی است. او ادامه داد: پیش از این کانال تلگرام محمدباقر قالیباف مدعی شده بود برنامه گفت‌وگوی رادیویی شهردار تهران که قرار بود عصر یکشنبه پخش شود به علت اصلاحات زیاد کمیته نظارت بر تبلیغات انتخابات و عدم امکان اصلاح، ازسوی صداوسیما حذف شده و به جای آن برنامه، برنامه رو به دوربین قالیباف در شبکه اول سیما بازپخش شد.