معاون عملیات اورژانس کشور از واژگونی یک دستگاه اتوبوس دانش‌آموزان در شهر مشهد خبر داد و گفت: این حادثه ۱۶ مصدوم داشت که سرپایی درمان شدند و متاسفانه یک عابر پیاده نیز بر اثر افتادن اتوبوس بر رویش جان باخت. محمد سرور در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس افزود: این حادثه در ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه دیروز به اورژانس اطلاع داده شد و مشخص شد که اتوبوس حامل دانش آموزان هنرستان پسرانه که از منطقه سوادکان به سمت مشهد می‌آمده در محل پل استقلال مشهد واژگون شده است.

وی ادامه داد: طبق اطلاعات رسیده این اتوبوس حامل ۳۸ دانش‌آموز بوده است. تنها مورد فوتی یک کارمند شهرداری بوده که به عنوان عابر پیاده در کنار خیابان و محل حادثه واژگونی حضور داشته است.

۳ کشته و ۴ زخمی در اثر واژگونی پراید

در همین حال، واژگونی یک دستگاه پراید در محور طریق الرضای استان اصفهان سه کشته و چهار مصدوم بر جای گذاشت. رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار کرد: عصر روز دوشنبه یک دستگاه پراید با ۷ نفر سرنشین در محور طریق الرضای استان اصفهان در حرکت بود که از جاده منحرف و واژگون می‌شود.

سرهنگ علی نیکبخت تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه خور جندق در صحنه حاضر و علت اصلی حادثه را بی‌احتیاطی و عدم توجه به جلو راننده پراید اعلام کردند.