مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران از احداث ۹ بوستان مسافر در ورودی‌های شهر تهران در آینده نزدیک خبر داد.

مهندس علی محمد مختاری، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران در حاشیه حضور در مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران (۱۸۸۸) با اعلام این خبر گفت: احداث ۹ پارک مسافر در ورودی‌های شهر تهران برای رفاه حال مسافرانی که از شهرهای دیگر به تهران سفر می‌کنند، در دستور کار ما قرار گرفته تا مسافران با اتراق در این پارک‌ها بتوانند از محیط امن و امکانات تفریحی، فرهنگی و ورزشی آن استفاده کنند.

وی در خصوص امنیت این پارک‌ها گفت: خوشبختانه با همکاری خوب نیروی انتظامی و اجرائیات شهرداری تهران نه تنها امنیت پارک‌های مسافر تامین خواهد شد، بلکه هم اکنون امنیت تمامی پارک‌های سطح شهر تهران تامین شده است.

مختاری درباره برنامه‌های اوقات فراغت گفت: سامانه‌های نشاط که جمعه‌ها در ۱۰۰ پارک سطح شهر تهران برگزار می‌شود، تنها یکی از برنامه‌های شهرداری تهران در اوقات فراغت است که با استقبال خوبی از سوی شهروندان در پارک‌ها روبه‌رو شده است. این درحالی است که برنامه‌های دیگری نیز در این راستا داریم.

وی ادامه داد: ما در پارک‌های جنگلی تهران کمپ‌های نشیمنی ایجاد کردیم که خانواده‌ها بتوانند در آن اتراق کنند. این کمپ‌ها مخصوصا در پارک‌های جنگلی اطراف شهر تهران با استقبال خوبی از سوی شهروندان مواجه شده است.

شایان ذکر است در جلسه صبح امروز مرکز ۱۸۸۸ که مدیران و مسوولان معاونت خدمات شهری شهرداری تهران حضور داشتند، به درخواست‌ها و سوالات ۲۲ شهروند به صورت حضوری و ۱۱ نفر به صورت تلفنی در زمینه‌های خدمات شهری، بازیافت، زیباسازی و پارک‌ها رسیدگی شد.