حقوقی به کما نرفته است

مهر- محمد حقوقی که به دلیل بیماری مزمن کبد و کلیه از سه شب پیش به حالت نیمه هوشیاری رفته بود صبح یکشنبه هوشیاری کامل خود را بازیافت. نیما پیراسته، خواهرزاده محمد حقوقی با اشاره به وضعیت جسمانی این شاعر اصفهانی گفت: سال‌ها است که آقای حقوقی از نظر کبد و کلیه مشکل دارند و پنج‌شنبه شب این مساله دوباره عود کرد و دچار بیهوشی شد که او را به بیمارستان خورشید اصفهان منتقل کردیم.

وی افزود: بعد از اینکه پزشکان معالج او را تحت نظر قرار دادند با معالجاتی که انجام شد دایی‌ام حالت نیمه هوشیار یافت و خوشبختانه امروز بعد از سه روز این روند بهبود یافته است.

وی با تکذیب خبر به کما رفتن این شاعر با یادآوری این نکته که «محمد حقوقی مشکل کبد و کلیه داشته و دارد و از طرف دیگر دو تا از دریچه‌های قلبش را تعویض کرده‌ و در واقع این دریچه‌ها مصنوعی است» تاکید کرد: حالتی هم که سه شب پیش به ایشان دست داد یک حالت بیهوشی بود که ناشی از برخی تغییرات در متابولیسم بدنی ایشان است و این با کما بسیار متفاوت است و هیچ‌کدام از پزشکان هم نگفته‌اند که ایشان به کما رفته‌اند.

پیراسته در عین حال گفت: البته پزشکان معالج آقای حقوقی هم تاکنون به ما نگفته‌اند که احیانا مشکل کبد و کلیه ایشان با مصرف برخی داروها برطرف می‌شود و زمانی هم در مورد ترخیص ایشان نگفته‌اند.