گروه خبر: پس از حضور محمد سرافراز در کمیسیون رهروان ولایت مجلس برای توضیح در مورد عملکرد رسانه ملی درباره مذاکرات هسته‌ای و برجام، حالا نوبت پیمان جبلی، معاون خبر سازمان صدا و سیما است که هفته آینده در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما حضور یابد و به سوالات پاسخ دهد.


ظاهرا این پرسش‌ها در مورد توهین‌های صدا و سیما به قوای سه‌گانه است. رمضانعلی شجاعی کیاسری، نایب‌رئیس شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما روز گذشته در گفت‌وگو با «ایرنا» با اعلام این خبر گفت: معاون خبر سازمان صدا و سیما در جلسه هفته آینده این شورا درباره توهین‌ها و صحبت‌های نیش‌دار برخی برنامه‌های صدا و سیما به قوای سه‌گانه پاسخ می‌دهد.وی همچنین در مورد جلسه شورای نظارت بر صدا و سیما افزود: در این جلسه مدیر سیاسی شورای نظارت از نحوه عملکرد صدا و سیما و رفتارها و توهین‌هایی که به قوای سه‌گانه شده است، گزارشی ارائه داد.عضو شورای نظارت بر صدا و سیما با اشاره به بررسی دو شکایت از سازمان صدا و سیما در جلسه شورای نظارت اظهار کرد: شکایت رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در مورد تحصن کارگران و دفتر اطلاع‌رسانی رئیس‌جمهوری در مورد سفر مازندران نیز در این شورا بررسی شد. وی ادامه داد: احتمال دارد یک هیات بازرسی از سوی شورای نظارت به صدا و سیما برود.

صداوسیما در دعوت از نمایندگان محتاطانه‌تر عمل کند

همچنین به گزارش« ایلنا» محمدرضا باهنر، دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در نشست خبری دیروز خود در مورد نحوه برخورد صداوسیما با برجام و دعوت از مخالفان برجام گفت: صداوسیما باید در دعوت از نمایندگان محتاطانه‌تر عمل کند. او همچنین توضیح داد: دعوت نماینده‌ها به شبکه‌های مختلف استانی و ملی به‌عنوان کار‌شناس یک امر معمول است، اما در زمان انتخابات باید توجه شود که براساس آیین‌نامه به شکلی نباشد که مصداق تبلیغ برای نامزدهای انتخابات آینده باشد. نایب‌رئیس مجلس درباره علی لاریجانی و نحوه حضور در انتخابات آتی گفت: با اینکه نزدیکان وی هنوز نتوانسته‌اند حزبی تاسیس کنند اما ظرفیت بزرگی برای اصولگرایی هستند و امیدواریم در مجموعه باشند تا بتوانند نقش‌آفرینی کنند.