روابط‌عمومی ایران‌خودرو- خودروهای خانواده پژو ۲۰۶ به عنوان باکیفیت‌ترین خودروهای ایران معرفی شد. کیانوش پورمجیب، معاون کیفیت ایران‌خودرو، با اعلام این خبر گفت: بر اساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد، برخی محصولات ایران‌خودرو از جمله ۲۰۶ و ۲۰۶ اس‌دی، بالاتر از مگان، هیوندای آوانته و زانتیا قرار گرفته است. وی افزود: بر اساس آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، کیفیت ۲۰۶ و ۲۰۶ اس.دی در اردیبهشت ماه به ترتیب ۷/۱۳ و ۷/۲۴ درصد نسبت به فروردین ماه بهبود نشان می‌دهد.

پورمجیب یادآور شد: این خودروها با درصد بالای ساخت داخل توسط کارگران ایرانی تولید می‌شود، با این وجود، از برخی خودروهای سی.کی.دی که توسط برخی خودروسازان داخلی به صورت تجاری مونتاژ می‌شود، کیفیت بالاتری دارد. این مقام مسوول جایزه اشتهار به کیفیت را که در سال ۸۸ از سوی انجمن مدیریت کیفیت به ایران‌خودرو تعلق گرفت، نشانه دیگری از رشد کیفیت محصولات این شرکت دانست و اضافه کرد: ایران‌خودرو گواهینامه ایزو ۹۰۰۰ نسخه ۲۰۰۸ را نیز برای تندر۹۰ دریافت کرده است.

معاون کیفیت ایران‌خودرو با اشاره به ارتقای یک رتبه کیفیتی برای تمامی محصولات ایران‌خودرو در سال ۸۸، بیان کرد: این روند ادامه می‌یابد و در سال جاری یک رتبه دیگر به عملکرد سال ۸۸ افزوده خواهد شد.

پورمجیب در پایان از اضافه شدن دوره گارانتی به دو سال و ۴۰ هزار کیلومتر برای محصولات ایران‌خودرو خبر داد.