ایکوپرس: در حکمی از سوی هاشم یکه‌زارع، حمیدرضا بهمنی به سمت قائم‌مقام مدیرعامل در فروش و بازاریابی خودروهای گروه صنعتی ایران‌خودرو منصوب شد. مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در مراسم معارفه قائم‌مقام فروش و بازاریابی خودروهای گروه، ضمن تاکید بر لزوم افزایش سهم محصولات ایران‌خودرو در بازار داخلی به ۶۰ درصد افزود: در شرایط فعلی، ایران‌خودرو دغدغه تولید نداشته و تمرکز اصلی آن بر توسعه محصول و فروش آن است.

وی گفت: فروش در زنجیره تولید خودرو جایگاه ویژه‌ای دارد و ایران‌خودرو درصدد است با رویکردی علمی و جامع در مقوله فروش و ایجاد مهندسی در آن مانند خودروسازان بزرگ دنیا با مشتریان خود رفتار کند.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو درعین حال اظهار کرد: باید با اعمال سیاستی واحد درباره محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو در دو بخش سواری و تجاری به سمت بازارسازی، فروش و توسعه سهم بازار حرکت کنیم. یکه‌زارع، تنوع محصول را لازمه حفظ و توسعه سهم بازار دانست و گفت: باید ویترین کاملی از محصولات داشته باشیم تا نیاز بخش‌های مختلف بازار را تامین کنیم.

وی افزود: باید شرایط به‌گونه‌ای بهبود یابد تا هموطنان در هر طبقه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی امکان انتخاب محصول موردنیاز خود در سبد محصولات ایران‌خودرو را داشته باشند.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو درخصوص احیای بخش لیزینگ گفت: باید در بخش لیزینگ نیز برنامه‌ریزی دقیقی صورت گیرد تا شرایط خرید برای مشتریان این بخش تسهیل شود.

در این مراسم حمیدرضا بهمنی به عنوان قائم‌مقام مدیرعامل در فروش و بازاریابی خودروهای گروه صنعتی ایران‌خودرو معرفی شد. وی که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مدیریت بازرگانی است از مدیران با تجربه در حوزه صنعت خودروسازی به‌شمار می‌رود. بهمنی قبل از این و از سال ۸۸ معاون فروش و بازاریابی شرکت ایران‌خودرو دیزل بوده است.