به گزارش ایسنا، هفته هشتم رقابت‌های لیگ فرانسه با انجام یک دیدار آغاز شد که در آن موناکو، مدافع عنوان قهرمانی در ورزشگاه خانگی خود از مون پلیه پذیرایی کرد که این دیدار برنده نداشت و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

لئوناردو یاردیم بعد از توقف تیمش برابر مون پلیه و از دست رفتن فرصت رسیدن به صدر جدول گفت: مسوولیت نمایش ضعیف تیمم را بر عهده می‌گیرم. فکر می‌کنم امشب به اندازه کافی خوب نبودیم و نتوانستیم فوتبال خوبی به نمایش بگذاریم. فکر نمی‌کنم همه بازیکنان ما خسته بودند. شاید فالکائو و سیدیبه و فابینیو تا حدودی خسته بودند. من معتقدم خستگی دلیل برنده نشدن ما نبود. بعضی مواقع باید بهتر بازی کنید و فوتبال درگیرانه و خوبی به نمایش بگذارید. تیم‌های بزرگ این‌طور هستند.

او در پایان صحبت‌هایش گفت: بازیکنان زیادی در تابستان از تیم ما رفتند و هنوز تیم ما شکل نگرفته است. ما به زمان نیاز داریم تا این بازیکنان جوان بتوانند در موقعیت‌های مختلف خودشان را با سیستم تیم وفق دهند و یک باکایوکو و یک لمار جدید از آن‌ها ببینیم. باید منتظر باشیم. الان خیلی خوب است که بازی‌ها به دلیل رقابت‌های ملی دو هفته تعطیل است. باید از این تعطیلی استفاده کرده و تیم بهتری شویم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.