یکی از اخبار داغ این روزها بالا رفتن نرخ عوارض خروج از کشور است که باعث می‌شود خیلی از افراد از رفتن به سفر خارجی منصرف شوند؛ اما این سفرها همچنان جذابیت‌های خودشان را دارند که باعث می‌شود خیلی‌ها ترغیب به برنامه‌ریزی برای رفتن به سفر خارجی شوند.

999

برای رفتن به سفر خارجی باید تدابیر زیادی اندیشید و چیزهای متعددی را آماده کرد و کارهای مختلفی انجام داد. از گرفتن ویزا تا آماده کردن وسایل سفر و گرفتن ارز مواردی هستند که باید قبل از رفتن به سفر خارجی انجام شوند. یکی دیگر از ملزومات این سفرها که خیلی از افراد توجهی به آن نمی‌کنند بیمه سفر خارجی است. این بیمه اغلب توسط آژانس‌های مسافرتی خریداری می‌شود و بیمه‌گزار یا مسافر خیلی در جریان جزئیات آن قرار نمی‌گیرد. اما چرا این بیمه مهم است و باید به آن توجه شود؟

در جریان بیمه سفر خود قرار بگیرید!

بیمه مسافرتی در برابر خساراتی از جمله انواع بیماری‌ها در سفر، گم شدن وسایل همراه، تأخیر هواپیما و... از بیمه‌گزار پشتیبانی می‌کند. بیمه نامه مسافرتی پاسارگاد سامان، ملت و... اغلب ویژگی‌هایی مشابه یکدیگر دارند اما در مواردی باهم فرق دارند که همین تفاوت‌ها می‌تواند در شرایطی هزینه‌های زیادی را به بیمه‌گزار تحمیل کند. بنابراین بهتر است این بیمه را با آگاهی خرید و نسبت به خدماتی که ارائه می‌دهد اطلاعات کافی داشت تا بتوان در مواقع ضروری از این خدمات استفاده کرد. اما چگونه می‌توان در کمترین زمان ممکن بیمه مسافرتی مناسب را انتخاب کرد؟

انتخاب و خرید بیمه مسافرتی آنلاین

اگر بخواهیم خود درباره هر یک از بیمه‌های مسافرتی دنبال کسب اطلاعات برویم قطعاً کار سخت و زمان‌گیری را پیش رو داریم. برای این کار باید شرایط تک‌تک بیمه‌های مسافرتی شرکت‌های مختلف را بررسی کرد و دید که کدام‌یک برایمان مناسب‌تر است. اما با روش ساده‌تری هم می‌توان بیمه مناسب خود را انتخاب کرد!

بیمیتو سامانه‌ای برای خرید اینترنتی بیمه است. با استفاده از بیمیتو می‌توان استعلام بیمه مسافرتی سامان ، پاسارگاد، البرز و... را در کمتر از 1 دقیقه دریافت کرد، شرایط و قیمت این بیمه‌ها را با یکدیگر مقایسه کرد و بهترین آن‌ها را به‌صورت آنلاین خریداری کرد. پس از خرید، بیمه‌نامه مسافرتی شما به‌صورت رایگان درب منزلتان ارسال می‌شود. با استفاده از بیمیتو در کمتر از 5 دقیقه و از هرجایی که اینترنت در دسترس باشد می‌توان مناسب‌ترین بیمه را برای خود خریداری کرد. همین الآن استعلام بگیرید؛ امتحانش ضرر ندارد!

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.