جلال ملکی در مورد صحبت‌های یکی از مسئولان تاسیسات شرکت برق حرارتی وزارت نیرو که فعال شدن کپسول اطفای حریق را علت حادثه خوانده بود، گفت: کارشناسان ما دلیل حادثه را بررسی می‌کنند تا علت آن مشخص شود و حتما از نظرات این دوستان هم استفاده می‌کنم.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در مورد اینکه چرا روز گذشته اعلام شده بود که آتش مهار شده اما دوباره ادامه پیدا کرده، گفت: در دقایق اولیه پس از حادثه همه افراد از ساختمان خارج شدند و چون در آن دقایق کسی در ساختمان نبود اطلاعات دقیقی وجود نداشت. در آن زمان چیزی که مشخص بود این بود که یک فضای ۲۰، ۳۰ متری دچار حریق شده و خاموش شده است. بعدا دوستان اطلاعاتی به ما دادند و مشخص شد که دیوار فلزی دیوار انتهایی نبوده و پشت آن نیز فضایی وجود داشته که در طرف دیگری بوده است. ما بعدها متوجه شدیم که آنجا آتش گرفته و دسترسی به آن بسیار بسیار مشکل بود.

وی همچنین گفت: آتش سوزی دوباره صورت نگرفت بلکه بخش اول اطفا شد و قسمت دیگر در دید ما نبود.

داوری: تلاش برای ورود به طبقه منفی چهار ادامه دارد

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: آتش نشانان در حال تلاش برای ورود به طبقه منفی چهار هستند.

مهدی داوری نیز در مورد آخرین جزئیات اطفای حریق ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو اظهار کرد: عملیات اطفای حریق همچنان ادامه دارد و آتش نشانان تا طبقه منفی سه نفوذ کرده‌اند و در حال حاضر تلاش‌ها برای ورود به طبقه منفی چهار ادامه دارد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در مورد عملکرد آتش نشانان گفت: آنها به هیچ وجه کم کاری نکرده‌اند و ما همچنان در حال اطفای حریق هستیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.