امید ابراهیمی، هافبک تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین یوزهای کشورمان در جمع خبرنگاران بیان کرد: پس از پایان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، نخستین کمپ تیم ملی درحال برگزاری است و تمام برنامه ریزی ها انجام شده تا تیم ملی بازی های خوبی در جام ملت های آسیا انجام دهد. دومین روز تمرین است و انشالله نفرات کامل و برنامه ریزی ها انجام می شود تا آماده حضور در جام ملت ها شویم.

او افزود: خوشبختانه با عملکردی که در جام جهانی داشتیم، انتظارات از تیم ملی بالا رفته و برای اینکه در این مسابقات پس از چند سال بتوانیم به موفقیت برسیم، باید حمایت ها و تلاش هایی صورت بگیرد. پیش از جام‌ جهانی، ما بازی تدارکاتی با تیم‌های بزرگ نداشتیم اما با همت و غیرت بازیکنان توانستیم عملکرد خوبی در جام‌جهانی داشته باشیم و امیدواریم با حمایت مسئولان و فراهم شدن بازی‌های تدراکاتی خیلی خوب، تیم‌ ملی با تمرکز نمایش خوبی در جام‌ ملت‌ها داشته باشد.

ابراهیمی در پایان گفت: صد در صد تیم های دیگر هم برای قهرمانی به مسابقات جام ملت های آسیا می آیند و در فوتبال بازی آسان وجود نخواهد داشت. تیم های مانند ژاپن، کره جنوبی و استرالیا بازیکنان خوبی در اروپا دارند و کار تیم ملی ایران را برای قهرمانی سخت می کنند اما پشتکار و غیرت بازیکنان بالا است و امیدواریم عملکرد خوبی داشته باشیم.  هر چند کار سختی داریم و انتظارات هم از تیم ملی بالا است اما تلاش می کنیم تا با پشتکار بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.