پرداخت 17 میلیارد تومان پاداش به مشترکان برق تهران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از پرداخت ۱۷ میلیارد تومان پاداش همکاری به مشترکان برق پایتخت طی خرداد ماه سال جاری خبر داد.

گرانی مرغ جان یک نفر را گرفت!

کامبیز ناظریان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در گفت و گوی زنده تلویزیونی با قدردانی از همراهی مشترکان برق شهر تهران به ویژه بخش خانگی که با همکاری خود به حفظ پایداری شبکه برق این کلان شهر کمک کرده‌اند، گفت: به دنبال اجرای طرح ارائه پاداش به مشترکان بخش خانگی که اقدام به کاهش مصرف برق کرده‌اند از مجموع دو میلیون صورت حساب برق صادر شده در شهر تهران طی خرداد سال جاری، ۸۰۰ هزار مشترک مشمول پرداخت پاداش ریالی بر روی قبوض برق شده‌اند که رقم پاداش تخصیصی به این دسته از مشترکان بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان است.

وی افزود: بر این اساس در صورت حساب‌های برق صادره ماه خرداد شاهد صدور قبوض رایگان و حتی بستانکار هستیم که این مهم نشان دهنده همکاری ارزنده شهروندان تهرانی در اجرای طرح‌های مدیریت مصرف و کنترل بار شبکه توزیع برق است.

مدیرعامل توزیع برق پایتخت در ادامه به وضعیت مصرف برق ادارات اشاره کرده و گفت: ادارات بخش قابل ملاحظه‌ای از مصرف برق شهر تهران را به خود تخصیص می‌دهند و به همین دلیل همراهی آنان می‌تواند در حفظ پایداری شبکه توزیع برق نقش بسیار مؤثری داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی ادارات و نهادهای اجرایی مطابق با مصوبه ابلاغی هیأت دولت موظف به کاهش مصرف برق هستند و در صورت عدم رعایت مطابق رویه ابلاغ شده، برق ادارات پرمصرف قطع خواهد شد.

ناظریان با قدردانی از نهادهای اداری که اقدام به کاهش مصرف برق کرده‌اند، گفت: ۶۵ درصد از دستگاه‌های اجرایی شهر تهران در مدت اجرای طرح‌های مدیریت بار سال ۱۴۰۲ همکاری مناسبی با این شرکت داشته‌اند و در مجموع ۵ درصد از مشترکان این بخش شامل ۳۰۰ مشترک اداری از ابتدای طرح مدیریت بار شبکه توزیع برق به دلیل بی توجهی به مصوبه هیأت دولت مشمول قطع برق شده‌اند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.