انتقاد مدیرعامل فولاد از کیفیت نامناسب پخش تلویزیونی بازی‌های این تیم

مدیرعامل باشگاه فولاد می‌گوید این باشگاه حاضر است برای رفع نگرانی‌ها و دغدغه چند ساله مردم درخصوص کیفیت پخش تلویزیونی دیدارهای فولاد، همکاری لازم را با متولیان امر انجام دهد.

حمیدرضا شعبانی با اشاره به تعویق دیدار هفته پنجم و ششم فولاد در لیگ برتر، اظهارکرد: تابع تصمیمات سازمان لیگ هستیم، البته وقفه بوجود آمده این فرصت را به ما داد تا شاهد تطبیق هرچه بیشتر تیم فولاد با خواسته ها و افکار آقای مارتینس باشیم.

لحظه روشن شدن مشعل بازی‌های آسیایی در استادیوم مرکزی هانگژو+فیلم

وی با بیان این که مارتینس و کادر فنی از شرایط تمرینی رضایت کامل دارند، گفت:  مارتینس ایده‌های خوبی دارد و به صورت حرفه ای تمرینات را جلو برده است. ضمن این که اعضای تیم برای خروج فولاد از این شرایط مصمم هستند و امیدوارم مزد تلاش‌هایشان را در مسابقات آینده بگیرند و شاهد بهبود جایگاه فولاد در جدول باشیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در واکنش به گلایه و دغدغه علاقه‌مندان به فوتبال در خصوص کیفیت نامناسب پخش تلویزیونی دیدارهای فولاد خوزستان، عنوان کرد:  فولاد خوزستان در حیطه مسئولیت‌های اجتماعی خود بهترین امکانات را با ساخت ورزشگاه مجهز شهدای فولاد خوزستان فراهم کرده است. ورزش فوتبال یک مقوله گسترده است و سایر بخش‌ها نیز باید پای کار بیایند. با این حال ما حاضریم برای رفع نگرانی‌ها و این دغدغه چندساله، همکاری لازم را با متولیان امر انجام دهیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.